Recenze (18)
Včelka Mája (1975) (seriál)
Koukam na to nyní s dcerou a i po 30 letech velmi dobré.
Show Bennyho Hilla (1969) (seriál)
Pamatuji, jak jsem to hltal každou neděli na polské Dvojce. Rad bych se na to znovu podíval s odstupem skoro 30 let....
Sejdeme se na Cibulce (2013) (pořad)
Odpadari, nebuďte prisni.. Cibulka je v pohode a da se na to koukat.
Láska je láska (2012)
Nebejt ty Sparty bylo by to za 4. Ale jinak dobrej film.
Sígři ve výslužbě (2013) (pořad)
Nenarocna prča, proc ne...celkem jsem se bavil.
Sama doma (1998) (pořad)
Panove, pozor na subjektivní hodnoceni. Je to pořad pro zeny v domácnosti a ty at to take hodnoti... to je jako kdyby hodnotily Studio fotbal.
Prostřeno! (2010) (pořad)
Ideální místo večeře. Nenáročná zábava...
Křižovatky života (2013) (pořad)
Tak to je opravdu prusvih, neda se na to koukat...