Recenze (103)
Oskar (1967)
To nekonečný řvaní a předvádění se už je víc než trapný. Filmu to dost ubírá na tempu, otravuje to a nutí k vypnutí zvuku. Myšlenka filmu dobrá, mohla být i vtipná, ale to všechno okolo stálo za houby a zbytek, který mohl být vynikající potopil až na úplné dno.
Panu učiteli s láskou (1967)
Díky skrytému obdivu naší paní učitelky ze základky k Sineymu Poitierovi jsme se na tenhle film koukali dvakrát minimálně, ale nikdy jsme ho nedokoukali... Tak náhodou jsem si a něj vzpomněla až teď a musela jsem si ho pustit. Skoro jsem až zapomněla, jak je ten film úžasný. Můžete ho nazývat naivním, klidně, ale mě se ta naivita líbí a k tomuhle filmu perfektně sedí. Filmy mě obvykle nedojímají k slzám, to se stává jen výjimečně. Ale u konce tohoto filmu jsem bulela jako želva.
Cesta do pravěku (1955)
Sama od sebe bych se na tenhle film asi nikdy nepodívala. A taky vim proč. Rozhodně musim ocenit snahu a sílu, kterou musel režisér vynaložit v té době na natočení filmu, u kterého by dneska stačilo 'jen' pár milionů a počítač s programem na vytvoření počítačových animací. Ale mě tenhle film prostě nic neříká. Asi už jsem zkažená dnešní dobou, ale i u toho Jurskýho parku jsem se bála víc... Tenhle film ve mě prostě nezanehal vůbec žádný pocit.