Oblíbené seriály (4)
Červený trpaslík (1988)
Přátelé (1994)
Comeback (2008)
Z českých seriálů....když neberu vysloveně ty nejstarší...ten nej! Správný humor, a některé díly prostě famózní! Má to nápad a je to ono :)
Hospoda (1996)
Asi 3-4 díly velmi povedené...z nichž Chmelomok je jednoznačně no.1....jinak relaxační balíček po dlouhém dnu. Jako v hospodě :)