Recenze (1 902)
Absurdistán (2006)
Nápad zaujímavý, ale v hlavnej úlohe by bol lepší asi Jim Carrey, proste niekto kto by dal filmu aspoň vtip. Celý film bol postavený na absurdnosti avšak bez štipky humoru. Alebo len nerozumiem humoru 26. storočia? Ak je tak, môžem byť rád, lebo ešte mám šancu 😁
Adeul (2007)
film bol miestami zvlastny, chovanie postav podivuhodne, klasicky korejsky nedostatok vkomunikacii ktory podporuje pointu filmu - ak by boli postavy zhovorcivejsie tak by sa cely film nikdy nestal. takze pre mna ide o vykonstruovanu zapletku, pre mna neuveritelnu. emocie sa nedostavili ako by mohli, vsuvka s husami bola totalne offtopic a zaver bol prilis prekombinovany na moj vkus a zaroven prakticky nerealny.
Adoration (1986)
ako pise Flipnic, ten zaciatok je dost natiahnuty, a ked ju uz ma tak ako by nevedel co s nou :3
Adresát neznámý (2001)
jednoznacne najdramatickejsia drama aku som doteraz videl. dej zacina velmi pochmurnne a cely cas sa to len zhorsuje, a to som cakal na nieco pozitivne. nie, tento film nema happy end a ani ho necakate. ak mate sklony k samovrazde tak si Address Unknown nikdy nepozrite, lebo za vysledok nerucim. cierna cernota a temna temnota.
A Fantastic Fear of Everything (2012)
z tohto filmu mam take zmiesane pocity, akoby som pozeral monty pythona. miestami super, miestami divne a miestami akoby kolaz niecoho co so sebou nesuvisi. ked sa uz ale Jack rozhodol ist von a ja som videl ze to bude katastrova tak sa to akosi zacalo zlepsovat. najviac sa mi asi pacila cast o Balthazar the Berserker :) suhlas s: Darren
Aftershock (2012)
dost v pohode chilsky filmik, prva pol hodina vyzera ako Hangover, ale potom sa zacne poriadna hodinova masakra v style Final Destination. co sa moze pokazit sa pokazi, reziser podhadzuje pod nohy postavam same brvna a zakazdym niekto zarve. namiesto toho zaciatku by som hned nahodil dusnu atmosferu ktora by sa stale zhorsovala, ziadne vesely rozbeh :) ale ajtak som sa bavil, super boli aj zvraty, beznadej a dead babies everywhere. odporucam pred odletom do Chile (moja cestovka by tento film mala urcite v ponuke)
Agatha Christie's Poirot - Bonboniéra (1993) (epizoda)
Flashback na prvý Poirotov prípad keď bol ešte v uniforme. A na záver aj slzička dojatia
Agatha Christie's Poirot - Dobrodružství na moři (1989) (epizoda)
Škoda že tieto poviedky nemajú dostatočnú stopáž na vytvorenie atmosféry a rozohratie hry. O dosť lepšie sú tie dlhšie časti
Agatha Christie's Poirot - Tragédie o třech jednáních (2010) (epizoda)
Záhadou mi ostáva prečo je český preklad tejto často ako "tragédie o trech jednanich". Akých jednanich? Jed na nich? 🤔
Agatha Christie's Poirot - Vražda na maškarním plese (1991) (epizoda)
Comedia dell'arte bola zaujímavá téma na univerzite a je fajn znovu vidieť postavy, tentokrát na bále. A takisto ako vzácne figúrky. Hastings ma skvelú titulnú fotku a Poirotovi utiekol vrah. Ah tie médiá... v tejto časti bolo žiaľ zmätočné sledovať mená postáv a aj ich role na bále. Finále v rádiu bolo parádne.