Recenze (103)
Zdivočelá země (1997) (seriál)
Kam se na toto hrabe komunistická propaganda!
Hydra (2009) (TV film)
Ukrutně zhovadilé.Avšak s původní českou tvorbou je tato splácanina skvostem!
Můžeme dál? (2012) (pořad)
Blbé a neskutečně trapné.
MasterChef (2012) (pořad)
Tento pořad stojí na osobnostech kuchařů a tam produkce udělala smrtelnou chybu. Žádné charisma a tlak ze strany tvůrců na drsňáctví chiefů působí směšně jako kastrátní hlas jednoho z kuchařů, který má být nejdrsnější. Blbý název, blbá nova, díky už nechci. Zase to nova posrala jako u BB a Talentmanie, kdy jim Prima dala neuvěřitelně na prdel.
Sunshine (2007)
Vražedně pomalé tempo posledních pár minut nezachrání, tentokrát mělo na podlaze střižny skončit o mnoho víc materiálu!
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Naprosto zbytečné, Reeves prkenný a celkově nudné.
Monstrum (2008)
Díky kameře absolutně nekoukatelné.
Záhada Blair Witch (1999)
A u toho se někdo vážně bál?!
Akta Z (2008) (seriál)
No tak tu dementní kameru si mohli odpustit, nesnáším Záhadu B.W. a Monstrum především pro styl kamery. Příběhy navíc slaboduché, fakta nudná.
Dobyvatelé ztracené pravdy (2007) (seriál)
Blbé.