Recenze (103)
Krysař Willard (2003)
Zde si lze cenit jen výkonu Crispina Glovera.
Útěk z L.A. (1996)
Postapokalyptické filmy většinou dopadnou špatně, toto je další důkaz. Blbost.
Věc (1982)
Jeden z nejpřeceňovanějších hororů. Bezvadná myšlenka Arktidy, dobrá atmosféra, ale mix Lupičů těl vs. Vetřelce nezafungoval strašidelně, ale spíše sledujeme drama v uzavřeném prostoru. Jako horor určitě ne, drama, to ano. Carpenter nikdy nenatočil dobrý horor, vždy šlo jen drama a tu nálepku mu někdo neprávem přidělil, je to dobrý režisér, ale rozhodně ne hororový.
Věc: Počátek (2011)
Předvídatelné, ploché. Odcizené postavy, celkově sterilní.
Válka světů (2005)
Ta teorie, proč Tom v každém filmu běhá je asi pravdivá :)
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Nechápu, že se u toho dokáže bavit někdo jinej, než zvrácenej Japonec...
menZONE (2012) (pořad)
100% esence naprosté trapnosti.
Trucky na ledě (2007) (pořad)
Jako JEDNODÍLNÝ dokument to mohlo být zajímavé, ale jako natahovaná show to je ubíjející nuda!
Ledový teror (2011) (TV film)
Ledový teror - má málo potvor, není to horor, rejža je magor a trikař je prostě kretén :) To je další sranda od SyFy, která není natolik blbá, aby byla k smíchu a na víc holt nemá. Pořád ale lepší než Trucky na ledě...
Válka Roseových (1989)
Pokud se zblázní jeden z partnerů, je to drámo. Pokud zešílí oba, je to buď komedie, nebo DeVito má svůj den... Zas až tak jsem se nebavil, jako sociologická studie absolutně k ničemu... V tomto kotejlu oceňuji Michaela, Kathleen a Dannyho, to je přidaná hodnota filmu, která z něj dělá něco víc, než tv produkci Kanadské TV od tvůrčí skupiny, jejímž triumfem byla ,,Ruka na kolébce´´.