Recenze (84)
S čerty nejsou žerty (1984)
Klasika a asi nejlepší česká pohádka, tohle se neokouká. Máchale spadlo ti to, zase ti to spadlo, asi vítr ne :)
Rybáři (2009) (studentský film)
Tak každej nějak začínal
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérský film)
Na troškův Kameňák to stejně nemá.
Sám v temnotě 2 (2008)
Uweho temní přisluhovači zase řádili.
Sám v temnotě (2005)
My god vždyť to pomalu nemá hlavu ani patu :D
Malý unavený Joe (1972)
Filmy téhle dvojice jsou možná pořád o tom sámém víceméně (fackovačky :D) ale ono se to tak nějak neokouká.
Aladinova lampa (1986)
Sice to možná je to nejhorší od Buda ale hraje tam Bud takže 3hvězdy :)
Stargate: Infinity (2002) (seriál)
Ať jim goauldi nastrkaj do hlavy hady, tohle nemá se stargate nic společného.
Dr. House (2004) (seriál)
Hugh to hraje dokonale, tady se člověk musí opravdu kolikrát smát. Konečně seriál z lékařského prostředí který nezačne po po 15ti dílech nudit.
Power Rangers Turbo (1997) (seriál)
Morfujeme :D