Recenze (11)
Divoši (2012)
Moc americké, toto fakt nie...
V jako Vendeta (2005)
V mojom ponímaní jeden z najlepších filmov, aký som za poslednú dobu videl. Vizuál, dej, odkaz celému ľudstvu, ktoré ešte aj v tejto dobe je utláčané skupinou privilegovaných. Pre mňa osobne, kult...
Heavy Metal (1981)
Veľmi nápaditý animák. Škoda len, že je u nás dosť málo známy.
Heavy Metal 2000 (2000)
Oproti vtipnej a inšpiratívnej jednotke som si pripadal, že pozerám na animovaný gýč.
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Nedopozerané.
District 9 (2009)
Trochu mi vadila občas zbytočne hektická kamera a strih, inak sa ale jedná o naozaj skvelý film.
Vzhůru do oblak (2009)
Aj keď také slabšie štyri...
Den Šakala (1973)
S veľkou radosťou za 5
Sekretářka (2002)
Och! Už dlho ma veru žiadna "bizardnosť" takto nepotešila :ô)
Tropická bouře (2008)
Sú to ale rozhodne slabé tri hviezdy. Par dobrých momentov, ale celkovo velmi velmi priemerna tuctovka. Hlavne Tom sa vo svojej role našiel, mohlo ho tam byt viac :)