Dandy95

Dandy95

Česko

6 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2
    • 18.8.2019  16:17

    Jeden z nejuspokojivějších konců, jaký jsem kdy viděl plus Brad Pitt v jedné z nejlepších rolí jeho kariéry. Zatím nevím, co víc napsat. Vím jen to, že se nemůžu dočkat na další projekci!

    • 7.8.2019  11:04
    Shazam! (2019)
    **

    Tyjo a já myslel, že to bude normální komedie, místo toho je to dětinská kravina, která nedává smysl a s neuvěřitelně nesympatickým spratkem v hlavní roli. Ale pravda, kdyby mi bylo 12, tak by to byl nejspíš můj hodně oblíbený film! Všechno zachraňuje Zachary Levi, kterej se fakt snaží, dělá co může a pomáhá mu docela fajn Mark Strong (ten je ale fajn vzdycky). Toto je skutečně film pro děti pod 15, starším bych se to bál doporučit.

    • 5.8.2019  15:07

    Těšil jsem se na to jak malej! Návrat do devadesátek, přepálená akce, buddy-movie atd. Bohužel jsem dostal přesně to, co ukazovaly ty parádní trailery haha. Let me explain. David Leitch jako režisér je určitě talentovanej, hodně, ale bohužel mi přijde o stupeň horší než jeho kdysi parťák Chad Stahelski. Leitch se skutečně ponořil do aktuálního chaotickýho blockbusterovýho stylu a vydává se cestou milionu střihů za sekundu a předigitalizovanýho bordelu. Digi srandičky chápu, ale ten chaotickej střih je tak děsně otravnej, zvlášť když vzpomínám na zlatý časy prvního Johna Wicka. Mimo to, Leitch pro mě nemá schopnost vytvořit v jakýmkoliv jeho solo filmu pro mě zapamatovatelnou či ikonickou akční scénu. Nejblíž se k tomu dostal s Atomic Blonde a jejím "stairway fight". Říkal jsem si to už od druhýho Deadpoola. Nevím, proč to tak cítím. Je to jakýsi pocit, že jeho filmy na mě působí bez narativy, jako by se prostě jenom děli věci. Musím hodně tvrdě a dlouho vzpomínat, abych si vybavil, co byla skutečná zápletka Atomic Blonde nebo Deadpool 2. Asi den po návratu z Hobbs&Shaw jsem si zapnul Carpenterovu The Thing a viděl jsem ten kontrast. V The Thing se všechno děje v zájmu zápletky, aby jsme se posunuli dějově dál (dobře no, a taky proto, aby jsme viděli co nejvíc obludek). Leitchovy filmy působí, že se všechno děje aby jsme se co nejrychleji dostali k další akční scéně. Stahelski na mě působí podobně, ale pořád mám pocit, že tu narativu hlídá trošku víc (a hlavně stříhá míň a točí víc na široký objektivy). No ale, je to vůbec špatně? Box office čísla za poslední roky jasně ukazují, že lidi skutečně chtějí přepálenou akci v tom aktuálním comicsovým stylu, no a děcka, děcka vždycky jsou "A kdy už se něco bude dít??". Děti vůbec nejsou na vině, taky jsem si jako malej přetáčel videokazety na ty parádní akce ve Spidermanovi jedničce a přeskakoval ty řeči s tetou May. Generace se ale posunula a dnes tento super megalomanskej akční styl vyžadují i mladí rodičové. Je to špatně? Nemyslím si. Je to určitý vývoj myšlení, důsledek žití v neuvěřitelně rychlé a chaotické době, hurry sickness je všude, je naprosto normální že budeme přitáhováni k "rychlejším filmům". Tarantino za pár dnů pošle do evropských kin svůj nový film, ale já si pořád říkám, že kdyby tam místo Once upon a time šlo Pulp Fiction, mělo by to vůbec nějaký úspěch a odstartovalo by to opět Quentinovu kariéru? Konec osmdesátek a začátek devadesátek přinesli revoluci akčního žánru a podle mě se aktuálně děje další revoluce. Studia vždycky točili a budou točit to, co aktuálně vydělává a s tímto filmem se trefili do černého. Je to přesně to lidi očekávájí, chtějí a většinově nejspíš ocení. Ja, navzdory tomu, že v cca v osmdesáti procentech situací skutečně sdílím většinový názor, tak tady jsem bohužel narazil. Conclusion: Hobbs & Shaw zcela určitě nejsou špatný film, ani zdaleka. Čert vem dementní scénář, ten tu nehraje žádnou roli. Dwayne a Jason jsou top dvojka, Vanessa Kirby je jedna z mých nejoblíbenjších hereček současnosti a Idris Elba je (black) super(man) bad guy. Nemůžu mluvit za všechny, ale myslím si, že tohle je skutečně to, co uspokojí většinu návštěvníků a za to jsem moc rád. Je to sranda a přeju tomu filmu parádní úspěch. Jsem rád, že akční žánr pořád žije, i když ne takový, jaký bych si ho představoval. Nebo spíš takový, na jakým jsem vyrůstal. Ale tak to je. Pořád se ale budu těšit a doufat, že Leitch někdy v následujících letech přinese ten pomalejší, napínavější ale přesto perfektně choreografovaný akční film, kterým ukáže, že jako řežisér umi vyprávět scénář, kde se akce točí okolo příběhu a ne příběh okolo akce.

    • 16.7.2019  20:32
    Slunovrat (2019)
    ****

    Myslím, že klíčem k filmu je slovíčko "empatie", možná "podpora", ale co kdo si v tom najde, budiž tomu veselo. Opět po Hereditary se vrací Ari Aster s brilantní kamerou, hudbou a režií. K tomu mu pomáhá parádní ansámbl herců, kde jsou všichni naprosto skvělý a Will Poulter je perfektní comic relief. Nějak moc ale nevím co říct k příběhu. Osobně si myslím, že je Midsommar divácky malinko víc přívětivější než Hereditary, i když tady je mnohem víc grafické brutality než v předchozím snímku (a taky mnohem víc pindíků a pipinek). Někoho může odradit dlouhá stopáž, mně ten film ale utekl jak voda. Určitě se mi to líbilo, ale zatím to jsou tři. Uvidím, jak se mi to rozleží. *UPDATE* Tak se mi to rozlezelo na čtyři. Je to fakt zajimavej halucinogenní výlet na sever Švédska a i když jsem čekal o malinko víc, tak si u mě určitě Ari Aster potvrdil místo jednoho z nejzajímavějších režisérů současnosti!

    • 15.7.2019  00:14
    Hellboy (2019)
    *

    No toto byla teda pořádná kravina... mám pocit, že na začátku natáčení tam snad byla i skutečná snaha udělat dobrej film, ale z nějakýho důvodu to celý šlo do kytek. Scénář je neuvěřitelná obludnost, sestříhalo se to snad za jeden den někde v garáži a aby bylo jak to prodat, tak se tam narve neuvěřitelná přehršel digi gore, který působí čistě nechutně a nakonec vizuální efekty, který jsou občas fakt jak ze Sharknada. Naopak mám pocit, že většina herců se fakt snažila, akorát Ian McShane vypadá, že si přišel jenom pro výplatu. Marshallovy občasný pokusy točit akci na jeden záběr nejsou špatný, jen to podle mě chtělo úplně jinej přístup co se týče celkové stylizace, barev a prostě přístupu k materiálu. Je to film pro dospělý s neuvěřitelně trapným dětinským humorem. Aspoň, že se to nebere úplně vážně. Peklo jako Justice League to není, ale...no ale pořád je to solidní peklo. Škoda.

    • 11.7.2019  20:12
    Perníkový táta (TV seriál) (2008)
    *****

    Já jsem neuvěřitelnej ťuňtín, že jsem začal s tímhle seriálem až teď... V aktuální době jsem ještě neviděl hitovku Chernobyl, ale Breaking Bad u mě jednoznačně přejelo GoT a momentálně je to můj nejlepší drama-serial všech dob! To, jak neuvěřitelně perfektně scenaristi pod vedením Vince Gilligana vykreslují konflikty a nebojí se poslat postavy do neuvěřitelných sra*ek, tomu já dávám palec nahoru! Základní pravidlo kreativního psaní "pošli charaktery do pekla a jakmile už nebudou mít kam, udělej jim to ještě horší". Pravidlo, na který spousta producentů a scenáristů v Hollywoodu neslyší, ale naštěstí tady se píše jenom a pouze tímhle stylem. Bryan Cranston a Aaron Paul jsou naprosto úžasní herci a oba si kazdopadne zaslouží tu Emmy, "bohužel" si ji domů odnesl jenom jeden z nich. Je to týden, co jsem dokoukal poslední epizodu a pořád nemůžu poskládat všechny chvály do strukturovanyho komentu. Epizoda "Ozymandias", kterou režíroval mnou opěvovaný Rian Johnson, je snad těch nejrychlejších 50 minut, jaký jsem kdy v životě zažil a je to snad nejlepší seriálová režijní prace, jakou jsem kdy viděl. Mimochodem epizoda "Fly", kterou taky rezivoral Rian Johnson, obsahuje neuvěřitelne parádní kameramanske kousky, který si skutečně pohlídá jenom režisér s velkým R. Postava Saul Goodman je jak vystřižená z produkce Rockstar Games a některý scény ze Saulovi kanceláře kompletně působí jako cutscenes z GTA. Scenaristi GTA 6, prosím prosím, vemte Vince Gilligana do týmu!! Mám pocit, že jsem budu připisovat ještě pár chval, tak si nechám místo a jenom to zakončím jednoduše. Kdo neviděl, prosím okamžitě, tohle je něco, co každý fanoušek kvalitniho filmového řemesla musí vidět!

    • 23.6.2019  21:13
    Teorie tygra (2016)
    *****

    Tahle komedie ke mně prostě promlouvá neuvěřitelně hlubokým stylem. Brutálně parádní scénář a herecky na topu. Občasná až moc televizní kamera je někdy trošku otravná, ale pořád si říkám, že se to tady prostě z nějakýho důvodu hodí. Ještě jsem neviděl Bajgarovu Teroristku, ale těším se hodně!

    • 23.6.2019  11:22
    Coco (2017)
    *****

    Na pět hvězdiček to vytáhne parádní finále, které je přesně tak dojemne, jak to umí snad jenom Pixar a kdysi DreamWorks!

    • 22.6.2019  13:10

    Slabší tři mi po pár týdnech spadly na dvě čistý hvězdičky, ale bavil jsem se fajn a celkem hodně krát jsem se upřímně zasmál! Všichni totiž působí, že se při natáčení skvěle bavili a hlavně Jennifer a Adam jsou super dvojka! Ano, je to film bez jakékoliv režijní kreativity, ale jako oddych na hodinu a půl je to fajn.

    • 10.6.2019  16:02

    Bavil jsem se parádně, super humor, super herci. Bohužel film na mě působil, jako kdyby ho původně točili pro Netflix a nakonec ho poslali do kin protože všechno je točený na dlouhý objektivy a v celým filmu jsou snad jen tři široký záběry. Nemůžu se ubránit a srovnat tento film s Lady Bird, který byl o level víš, obzvlášť díky te kameramanske práci. Lady Bird je ale komplet drama, Booksmart je fajn over-the-top komedie, která stoprocentně nenudi. Nevím proč se Olivia Wilde rozhodla točit v podstatě celý film v close-upech, protože to fakt působí hodně televizně. Mimo to je to ale super režisérský debut a určitě se těším na další její filmy! P.S. Beanie Feldstein a Kaitlyn Dever mají naprosto parádní chemii, dokonalejší casting nemohl být!

    • 10.6.2019  15:55

    Nemůžu dát jenom čtyři, ale Infinity War bylo lepsi, obzvlášť díky perfektní barevné stylizaci. Endgame je jedna dlouhá fialovo-depresivni scéna. Na víc si ale stěžovat nemůžu, líp to snad nešlo udělat, Russo brothers jsou úžasní tvůrci, bravo a těším se na dalších 10 let!!

    • 23.5.2019  11:11
    John Wick 3 (2019)
    ****

    Choreografie a akce je pořád top, super, boží, luxus. Nasazení všech zúčastněných do akce, stejně jako v předchozích dílech, nejde nic než obdivovat a já doufám že se tenhle trend dlouhých širokých záběrů bude držet co nejdýl! Ale ten příběh už je tak hrozně pritazenej za vlasy, že jsem hodně bojoval, abych s hodnocením nesklouzl na tři hvezdicky. Pak si ale vzpomenu na parádní psí akci s Halle Berry a na ty čtyři se to u mě vytáhne. No ale *SPOILER* Závěr s pádem ze střechy už se fakt víc přibližuje něčemu z Rychle a Zběsile, než k prvnímu dílu Johna Wicka.

    • 23.5.2019  11:02
    Hra o trůny - Série 8 (série) (2019)
    **

    Tak jak jsem si po prvních třech dílech myslel, že by to mohlo být celý parádní, tak po posledním díle odcházím hodně zklamaný. Moc se nelisim od názoru většiny a shrnu to jednoslovným názorem "uspěchané". *SPOILER* Pořád jsem doufal v nějaký kulervouci twist, např Arya a maska nebo nějaký další objev, který otočí všechno proti všemu...no ale nakonec jsem dostal největšího kretena v seriálu na trůn...takže vlastně urcityho zvratu jsem se dočkal lol

    • 29.4.2019  13:10

    Celá epizoda u mě byla na čtyři hvězdy, ale ta fenomenálně vygradovana finální scéna představuje vrchol aktuální televizní tvorby a spolu s brilantní hudbou Ramina Djawadiho se pro mě jedná o jeden z nejúžasnějších momentů celého seriálu!

    • 2.4.2019  23:19

    Lepší tři.

    • 26.3.2019  07:48

    S. Craig Zahler měl ode mě obrovská očekávání po naprosto perfektní Cele 99. Jak se mu je povedlo naplnit? Ne výborně, ale chvalitebně určitě. Zahler ve svém novém filmu drtí minimalistickou režii na maximum a tempo filmu, jak je tady napsáno ve většině komentářů, je skutečně pomalé. Navzdory tomu se však režisérovi povedlo držet moji pozornost po celou stopáž díky velmi chytrému scénáři, parádním hereckým výkonům (Mel Gibson supr!) a hlavně díky nečekaným vyvrcholením jednotlivých dramatických scén. Film funguje dobře jako krimi drama, stejně tak jako komentář na aktuální politickou situaci. Na 5 hvězdiček mi ale chybělo uzavření pár vedlejších zápletek. Líbilo by se mi ještě ve finále přidat pár scén s některými vedlejšími postavami. Plus některé sceny jsou skutečně dlouhe a některé naopak bych si dokázal představit delší, ale to už je nitpicking. Zahleruv novy film se jednoduše povedl, je to neokoukané, originální, drsné, inteligentní a i přes svou stopáž zábavné. Gratulace a těším se na další!

    • 16.3.2019  12:34

    Kvalitní režijní práce, nádherná kamera, SKVĚLÝ cast, ale díky nedostatečně strhujícímu scénáři se to například na Sicario dívá z velké dálky. Chtělo to víc konfliktů, víc problémů nebo víc zvratů. Všechno zkrátka vychází hlavním hrdinům moc hezky a působí to, že scenaristi měli tuto jednotku drsných maníků moc rádi na to, aby je protáhli nejakyma solidnima problemama s nečekaným východiskem. I přes to je to ale určitě solidní přírůstek do Netflix originals family.

    • 10.1.2019  20:21

    Jeden z těch filmů, které začnou na třech hvězdičkách, ale končí na pěti. Z objektivního pohledu bych měl dát čtyři, ale jak bych mohl, když mě tenhle film krásně chytl za srdce svojí jedinečností a naprostou lehkostí výprávění. Hlavní duo je top notch a Viggo Mortensen v jedné ze svých nejlepších rolí. Očekával jsem typickou oscarovou návnadu, ale dostal jsem pravý opak. Krásně procítěný snímek, který kráčí ve stopách In The Heat Of The Night, či Defiant Ones a k tomu navrch ještě přihazuje upřímný humor, který zaručí, že po dvou hodinách se budete cítit, jako by jste s nima na ten dvou-měsíční výlet jeli i vy!

    • 17.11.2018  22:46
    Overlord (2018)
    *

    Na tenhle film bych dokázal napsat 5-ti stránkovej rant založeným na tom, jak jsou zámořští kritici nadšení z něčeho, co z diváka dělá úplnýho kreténa. Bohužel zatím nenacházím ta správná a dostatečně silná slova, jak jenom na pár řádcích vystihnout ten prostředníček, kterej na mě Avery s Abramsem tímhle filmem ukazují a budu tedy muset doplnit chybějící řádky mého komentáře později. Posledním bodem mé recenze jsem si už ale naprosto jistý... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... FUCK YOU, MOVIE!!!

    • 10.11.2018  17:07
    Král psanec (2018)
    ***

    Na tenhle film jsem se po Hell or High Water hodně těšil. David MacKenzie opět ukazuje hned v úvodní cca 8-minutové nepřetržené scéně, že s vizuálem a technickým zpracováním si rozumí na výbornou. Bohužel jeho scénář a vyprávění tady pro mě drhne. Víc než půl hodiny strávíme expozicí, ale i tak mám problém se v půlce filmu orientovat v motivech, všech postavách a stranách. Plus relativně časté scénáristické přeskoky a zkratky (pravděpodobně vinou přestřihu před uvedením na Netflix) jsou místama hodně na oko a balancuje se na hraně logických souvislostí. Naturalisticky zpracované násilí je tady na můj vkus už moc. MacKenzie by mě v téhle oblasti okouzlil mnohem víc, kdyby přehodnotil, co je lepší nechat na divákově představivosti a co explicitně ukázat. Herecky super, až na Pineův náhodně on/off skotský přízvuk a malinko přehnaného Billyho Howlea. Podtrženo sečteno, jako celek je to "mehhh", ale i přes všechny nedostatky se budu moc rád těšit na MacKenzieho další film, protože tvůrců jako je on je po čertech málo.

    • 15.9.2018  20:16
    matka! (2017)
    ***

    Trápí mě akorát to, že nevím, jestli Aronofsky "jenom" metaforicky převypravuje bibli anebo se sám přirovnává k bohu...

    • 24.8.2018  09:13

    $130m? Když se člověk podívá, co různí režiséři dokáží s rozpočtem $5m, tak Turteltaub je absolutní packal roku...

    • 17.7.2018  12:50

    Nejslabší a nejdětinštější marvelovka. A to už je po třetím Thorovi co říct.

    • 11.7.2018  23:40

    Jednoduše brilantní! Psychologická a deprimující záležitost, která mě v určitých momentech málem vyhnala svoji silou a tíhou z kinosálu. Takový pocity mi naposledy dodalo první shlédnutí Shining, ke kterému se mimochodem film odkazuje střihem některých scén a celkově Asterova inspirace Kubrickem je viditelná ve více momentech. Bravurní režie je podpořena úžasnými herci a hlavně neuvěřitelně famózní prací s kamerou a světlem. Nasvícení jednotlivých scén a postav (odlesky v očích, pomalé rozjasňování interierů atd.), hry s lens flares, a použití barev jednoznačně vystupují z filmu a nechají vás přemýšlet, proč proboha není víc takto technicky téměř dokonalých skvostů. Tato technická skorodokonalost je podbarvená hudbou a zvuky, které nemají problém se zavrtat hluboko pod kůži. Aster však ví moc dobře, kdy použít jenom a jenom ticho a nechat diváka deptat v nevědomí. Bohužel řadové publikum bude odrazeno artovým zakončením a celkově tím, že film většinou neukazuje, ale pouze naznačuje. To se projeví pravděpodobně na slabším diváckém přijetí a moc mě to mrzí. Tenhle film je pocta old school kinematografii a ukazuje, že laciná lekačka alá Insidous není zdaleka tak účinný prostředek k vyděšení diváka, jako jeden pitomej zvukovej efekt. Bravo! P.S. Pokud se vydáte do kina, vyberte si co nejprázdnější predstavení, ať vás neruší otravní teenageři, kteří jdou na novou lekavou slátaninu.

    • 28.6.2018  00:09

    Velké zklamání. Sheridan poprvé selhává, vykrádá sám sebe a v podstatě dodává v porovnání s jeho předchozí tvorbou bezduchý sled událostí, které se lepí dohromady do hodně kostrbatýho příběhu s nejasnými motivy a hloupým závěrem. Solima je kvalitní režisér a slušně se mu daří maskovat hloupý scénář nekompromisním dohledem, bohužel ale nastavuje moc rychlý tempo, které takovému filmu hodně ubližuje a zabraňuje divákovi cítit jakýkoliv emoce. Nejvíc ale filmu ubližuje pořád dokola se opakující jeden a ten samý hudební motiv. Po chvilce si toho člověk všimne a stane se to neuvěřitelně otravnou součástí celého filmu. Osobně si myslím, že se mělo mnohem víc zaměřovat na práci s tichem a zvuky okolí, než pořád dokola nechat dunět tu samou skladbu. Po technické a herecké stránce je to pořád paráda, i když Josh Brolin podal jednoznačně lepší výkon pod vedením předchozího režiséra. Pochvalu si ale určitě zaslouží určité scény (začátek v supermarketu, poprava v poušti, konvoj), který jsou skvěle natočený a důraz na delší záběry bez střihu dělá fakt hodně. Bohužel, po naprosto brilantní jedničce, tento film působí spíš jako pilot k pár dílnému seriálu o strýčkovi Beniciovi.

    • 15.6.2018  15:47

    Velice kvalitní tři ***. Stojí to za to.

    • 15.5.2018  16:44

    Snad největší překvapení mýho života, když jsem se načapal, jak s radostí koukám na příběh o Barbie a hledání Diamantového zámku. Člověk očekává hloupou infantilní záležitost, ale tady se do scénáře a režie vložila skutečná kreativita a některý scény jsou nablokovaný a vygradovaný daleko líp než u nějakých 200milionových blockbusterů! Jako muzikál to taky funguje a těch 80 minut je fakt zábavných! Určitě to není Disney, ale nebýt občas těch úplně dětinských dialogů, děsně otravných princů a nic moc finále, tak bych tam s radostí poslal 4 hvězdy. A to by mě ani ve snu nenapadlo, že tohle někdy napíšu o Barbie filmu.

    • 16.4.2018  14:32

    Brada Peytona mám rád. Je to jeden z mála mladších režisérů, co preferuje dlouhý záběry a chytřejší scénický přechody, než jen tisíckrát střihnout během pěti minut. Díky tomu se mi na jeho filmy dobře kouká. Rampage trpí na ultra hloupý scénář, ve kterým se všechno děje protože prostě se to děje a nijak velká logika se za ničím neschovává. To ale ničemu nevadí, jelikož si film na nic nehraje a oproti San Andreas je to i tak o stupínek výš. Musím ale říct, že navzdory tomu, jak je tento film marketingovaný ve stylu zábavy pro celou rodinu, mi přišlo hodně scén hodně drsných a dost smrtí je tady bráno jako prostě se to stalo a zdarec. Dá se tomu hodně co vytknout, ale proč to dělat... je to prostě fajn vypnoutmozkovka, ve které je spousta hezky vypadajícího CGI a jako bonus dostanete na začátku fajn foreshadowing. + po dlouhé době super 3D

    • 5.3.2018  19:21
    Noční hra (2018)
    ****

    4* jsou možná trošku nadhodnocený, protože jsem se u filmu skutečně parádně bavil. Není to dlouhý, je to vtipný, pár skutečně povedených hlášek a na nic si to nehraje. Scénář není nic světobornýho, ale Daley perfektně ždímá každý fór a scénu na max ve stylu Horrible Bosses. Bohužel dojem hodně pokazí až úplně úplný konec s titulkovou scénu ve sklepě, která končí na ohromně nízkou notu (ticho a black), zatímco celý film je v podstatě výbušná jízda, která dokáže vykolejit několika zvratama. Celkově 3 a 1/2, ale za to dávku smíchu, kterou jsme si v kině užili, rád zaokrouhlím směrem nahoru.

    • 5.3.2018  19:09
    Oscar 2018 (TV pořad) (2018)
    ***

    Fajn ročník, ale pořád slabý. Objevilo se mnohem míň politiky, než jsem čekal, což bylo potěšující. Jimmy Kimmel to ustál i s malým množstvým humoru a tak nějak pořád napjatou atmosférou ve vzduchu. Highlighty byly skútr, návštěva kina, Mark Hamill a presentování finální kategorie. Člověk si nemůže nevšimnout absence velkého množství A-čkových postav hollywoodu. Co se však týče kategorií, nominovaných a vítězů, tak za mě spokojenost a po dlouhé bylo vidět skutečně hodně kvalitních filmů a výkonů v mnoha kategoriích. Nechť se tento rok zapíše do dějin jako rok, kdy si Roger Deakins odnesl svého dlouho zaslouženého oskara! (Jo a Kobe Bryant má teď víc oskarů než Joaquin Phoenix, Tom Hardy a Michael Keaton dohromady)

<< předchozí 1 2