Recenze (52)
Po svatbě (2006)
Kameramani uz by opet mohli zacit pouzivat stativ.
Zapomenuté světlo (1996)
Skoda jen zbytecne prekombinovaneho deje.
Nuga geunyeowa jasseulkka? (2006)
Asi nejperverznejsi korejska komedie, jakou jsem zatim videl - a nevim proc, ale padlo mi to do noty [sam se divim].
Ssonda (2007)
Vypada to, jako by tvurce inspiroval Falling Down - aneb kazdy pohar jednou pretece.
Džicuroku Andó Noboru kjódóden: Rekka (2002)
Kvalitni japonska akcni zalezitost, ma to spad i napad - libilo moc!
Mrtvá a živá (1940)
Prekvapive kvalitni film, ma spad, napad - bez problemu obstoji i v dnesni dobe. Patri k tomu nejlepsimu z Hitchcockovy tvorby.
Chléb náš vezdejší (1930)
Syn farmare jede do mesta prodat psenici a najde si tam nevestu. Priveze si ji domu, jeho otec je ovsem proti, protoze neveri, ze by se ti dva mohli do sebe zamilovat za tak kratkou dobu a citi v tom ze strany nevesty nejaky podraz. Do toho prijdou zne, objevi se namezdni delnici a uz je konflikt na svete. Moc pekne dilko.
Monday (2000)
Muz se probudi po pitce v hotelu a vzpomina, co se mu vsechno prihodilo. Uz uvodni scenka s pohrbem stoji zato: v obradni sini zazvoni telefon a doktor pozustalym sdeli, ze mrtvola ma voperovany kardiostimulator, ktery ovsem v kremacce muze vybuchnout. On sam nema cas, takze je treba najit dobrovolnika, ktery mrtvolu rozrizne a precvakne cerveny drat kardiostimulatoru a tim ho vyradi z cinnosti. Chopi se toho samozrejme nas hrdina - oba draty jsou ale cervene...
Navěky drakem (1988)
Nadherne akcni sceny a navic mi to pripadlo dosti vtipne - nezbyva nez dat *****
Umizaru (2004)
Film zachycuje vycvik novych clenu japonske pobrezni hlidky. Hlavni akter si behem vycviku najde divku a skrze necekanou ztratu sveho partaka je konfrontovan nejen se smrti, ale i s traumatkem hlavniho vycvikoveho instruktora.