Recenze (24)
Gravitace (2013)
Akekolvek slova chvaly by mihli tento film urazit ... jeden z nejuzasnejsich filmov ake som kedy videl ...
You Instead (2011)
Kto z nas by toto raz nechcel zazit? .... energia na dalsi tyzden .... a mozno aj rok, takze bez vahania odpustim trochu sladky koniec ...
Pustina (2006)
Snaha sa ceni ale videl som uz lepsie britske horory ...
Transformers 3 (2011)
Skvela akcna jazda ....jedna hviezda za uzasnu hudbu
Prstoklad (2005) (TV film)
Skvost ..... ale kniha je kniha...
Starcrossed (2005)
Kratke, vystizne a silne... ale predsa, na taky dobrovolne tragicky koniec by musel byt film dlhsi a pripadne ponuknut viac dramatickych a bezvychodiskovych scen, ktore by dvojicu prinutili k takemu kroku. Aby mi ich bolo na konci luto na to mi nedali vela priestoru si ich oblubit a fandit im. Skor na mna takto posobili ako slabosi Scena v kine vsak stala za to...
Nakonec zemře (2010) (amatérský film)
Sakra zabralo to :| ..... a to som vedel ,ze na konci bude nejaka lakacka ..... mnohe horory sa mozu ucit
Hodiny (2002)
AAALLLWAYS THE HOURS ......
Půlnoční polibek (2007)
... ako pohladnica, ktora potesi a obcerstvi spomienky vzdy ked sa na nu pozriete.
Dexter (2006) (seriál)
Kto z nas je normalny a nema svoje tajomstva?