Recenze (6)
Paralelní světy (2012)
i když romantiku můžu, tak tento příběh mě celkem nudil :/
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
konečně teenie film, který není tuctový, ale něčím zvláštně výjimečný:)
Zabiják Joe (2011)
dobře úchylnej film :)
Nezapomeň na mě (2010)
kdyby vynechali posledních pět až deset minut, dala bych čtyři hvězdičky, ale ten blbý konec ... to prostě přehnali :)
Americký zločin (2007)
Film jsem viděla až teď, ale o tomto hrůzostrašném mučení jsem četla před pár lety. Na začátku filmu jsem si stále říkala, že mi je děj nějaký povědomý. Bohužel však film nepředčil článek o tomto případu, který byl napsán líp,než scénař pro film. Fotky ze sklepení si vybavuji do teď. 70%
Cizinka (2010)
Smutný, drsný a bohužel pravdivý příběh. Jsem ráda, že se na toto téma natočil film, snad si z toho někteří Turci či jiné národnosti z Blízkého východu vezmou ponaučení, že takto se problémy řešit nemusí a vraždy ze cti jsou totálně zbytečné!