Recenze (109)
Death's Game - Death (2023) (epizoda)
Hm tak tohle bude zajímavé. Skvělý námět a zpracování.
Death's Game - Death Can't Take Anything Away. (2023) (epizoda)
Jeden těžší život než druhej. Tušil jsem, že se to bude prolínat, toho hajzla mi už bylo docela líto. Bude tam ještě? Na další život jsem zvědavej. Co sakra může v tomhle těle dělat? Jsme se normálně museli smát :D Díly mají tempo a neuvěřitelně odsýpají.
Death's Game - The Reason You're Going to Hell. (2023) (epizoda)
Tak to je masakr. Naprostá pecka.
Dívčí parta (2008)
Ale jo, proč ne, tento typ filmů se mi prostě líbí, sám jsem ještě takovej uchechtanej puberťák :D Filmy o vzájemných vztazích na školách, o intrikaření, naschválech a dívčích válkách, to je prostě moje!
Divoška (2008)
Vpohodě, oddechová komedie. Typ komedie, který mi sedí. Na hlavní hrdinky se navíc pěkně koukalo :D
Dobrý voják Švejk (1956)
Neuvěřitelný film, ani po miliontém zkouknutí neomrzí. Supr komedie, hlášky, skvělé scénky, prostě paráda. Jeden z nejlepších českých filmů, opravdu!
Dokonalý únik (2009)
Nechápu, proč spolu mluvili o tom, že se bojí, že ti druzí jsou vrazi, proč koukali na fotky na webu a báli se, že to jsou oni, a přesto byli sami těmi vrahy? Nechápu, nerozumím.
Dr. House (2004) (seriál)
"Ano! Život bolí! Každý den chodím do práce v bolestech! Víš, kolikrát jsem to chtěl vzdát?" Skvělý seriál, na ten se dá opravdu pořád koukat, je hodně psychologický. Spousta postav, spousta problémů, spousta životních příběhů. Do toho Gregův cynismus, vtip, metafory, hlášky, psychologické hry, filozofické myšlenky, vztahy mezi kolegy, různé dějové zvraty, atd. Prostě úžasný seriál. Před pár dny jsem dokoukal osmou řadu a musím říct, že lepší už by to asi být nemohlo, skvělý závěr! V první sérii je House ještě docela mírnej, ale pak přichází čím dál větší bolesti a je tak nevrlejší. Tři série s jedním týmem, ve třetí navíc problémy s policistou, což trošku oživuje a dává tomu trochu více napětí. Ve čtvrté sérii nový tým, půlka série o budování nového týmu, Housovy hry, což zase trošku oživuje seriál, není to prostě stereotyp, jako v prvních řadách, konec série úžasný. V páté sérii nejdříve na začátku neshody s Wilsonem, Cuddy chce dítě, smrt dalšího kolegy a nakonec začne mít House na konci halucinace. V šesté sérii speciální díly, které seriál ještě více oživují - úvodní dvojdíl v blázinci, následně Housův návrat, změny v Housově týmu, díly o Wilsonově a Cuddyové dni v práci, pak ten díl Uzavření, jak se ztratí novorozeně a nemocnice je uzavřená. V sedmé sérii chození s Cuddyovou a konečně osmá série, začátek ve vězení a konec? No kdo neviděl, nebudu vám kazit překvapení. V roli pacientů a jejich rodiny nebo přátel se tu objeví spousta známých herců, dokonce se tu objevili oba bratři z Útěku z vězení, Michael až v poslední řadě a Lincoln naopak někdy na začátku.
Forrest Gump (1994)
Úplně špatný není, nicméně čekal jsem víc od "nejlepšího" filmu. Zas tak skvělý se mi tento film nezdál. Víc než tři hvězdy dávám filmům, na které se rád podívám znova a znova, což v tomto případě moc není. Možná po dalším zhlédnutí své hodnocení změním.
Gympl (2007)
Čekal jsem trochu něco jiného, přesto nejsem zklamán. Film dobrý.