Recenze (16)
Woodstock 99: Mír, láska a běsnění (2021)
Parádně dementní dokument: pořadatelé dementi, návštěvnice-dementky, které ukazují kozy v kotli ožralých dementů, rabující dementi, MTV dementi a vše komentované z pohledu dnešních woke dementů. Paráda!
Venom (2018)
Dávám dolů hvězdu za to, že v supermoderní tajné laboratoři nemají nikde kamery.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Takóvy potencíal promarněény..
Pitbull: Nové pořádky (2016)
Kámoši z posilovny si natočili film a tvářili se při tom tak tvrďácky, až jim z toho změkly kulky.
Vlna (2015)
hezká příroda + hezká vlna = **
Převrat (2015)
Taková normální pracovní dovolená v Kambodži s házením dětí, s trouchou Brosnana a kuřete krmeného rozinkami, kde nakonec Vietnamci zachrání Američany, kteří nemohli posledních 200 metrů ujít po svých, ale museli si vypůjčit lodičku. Solidních 70%.
Mstitel s píšťalou (1986)
Nostalgieeeeeeeeeeeeeeeee
Hidden (2015)
Příjemné osvěžení žánru. Holčička trošku přehrávala, ale jinak dobré. 75%
Extant (2014) (seriál)
Kvůli druhé serii zvedám na 4 hvězdy.
Pod (2015)
Earl Hickey s brýlema jde se strašnou krávou pro labilního Randyho, který podal ze všech pěti herců asi nejlepší výkon. Kdyby to byla jedna epizoda seriálu, tak dobrý...