Recenze (103)
Switch (2011)
Načo sa zapodievat nejakou logikou...Hlavne že je adrenalín...:)
Celeste a Jesse navždy (2012)
On je uplny debil,ona totalna krava...Idealna kombinacia pre romanticky film,v ktorom je asi tolko romantiky,ako v severokorejskom lagri...
Patrola (2012)
Možno to niekoho fakt osloví,je to drsárna, ale ja som z týchto pseudodokumentov akurát tak unavený a nasraný...Do prdele aj s vašími roztrasenými ručnými kamerami...
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Fajn retro...
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Perfektný romantický film pre čudných teenagerov a bez upírov? Ano...Existuje...:)
Červená světla (2012)
Zaujimavý film...Španieli takéto vedia...
Dcera nejlepšího kamaráda (2011)
Ťažko uveritelné,ale budiž...Stále je to iba o chémii?
Neváhej a zavolej… (2012)
Pane Bože...kto tieto pičoviny vymýšla a pre koho...
Oui, šéfe! (2012)
Chutný film,ale na štvrtú Michelinsku hviezdu to nebude...
Rodičovský manuál (2012)
zasrani mali americki teroristi a ich blbi rodicia...bejzbolkou by si zasluzili...:)