Recenze (52)
Divadlo hrůzy (1976)
Totálně totální fraška! Nejvíc mě dostala ta scéna jak jí tam usekli hlavu..... Ta napodobenina tý halvi.....
Lidská stonožka 2 (2011)
První díl vě mě zanachává takové smíšené pocity. Zatim co ten druhý byla naprosto totalní kravina... Nebyl v tom ani za mák překvapení, což mě naštvalo... Todle je podle mě hroznej film, kterej ani nemusel bejt.
Lidská stonožka (2009)
Fůůůůůůůůůůůůůůůůůj
Pláž 33 (2012) (pořad)
Mam todle kurňa zapotřebí?
Prci, prci, prcičky (1999)
Prostě super film!!!!
Malá Miss Sunshine (2006)
K tomuto se dá dát buď odpad nebo 5 hvězdiček!
Farma (2012) (pořad)
mě to baví
Dvanáct do tuctu (2003)
Jak to jen říc.... Ten film mě nikdy nikdy neomrzí!
Surfařka (2011)
Naprosto jedinečný snímek, který mě vždy uvede do rozpaků! AnnaSophie v ňom byla strhuijící!
Ocelová past (2007)
Neserte mě!! Je to dobrej snímek, kde se něco děje a je tam něco vidět!!!! Uznejte sami že zas tak blbí to není!