Poslední recenze (26)
Barbie (2023)
Velká očekávání přináší velký pád.
Bod varu (2021)
Po shlédnutí a přečtení komentářů jsem na vážkách zda někdo někdy vůbec v restauraci dělal . A to i filmaři. Restaurace je podle všeho plná . Rezervace jedou v plném proudu ,ale kuchaři o tom ja je plno jen mluví :D Je to hrozně vtipný . Máme tu kvalitní drahou restauraci ,ale obsluha je úplně tupá, neumí servírovat víno . Takovej servis tak mě hned vyrazí :D Ne takhle to taky úplně neprobíhá. Možná tak v nějaký dvojce restauraci . Tak stále pořád nevím o čem ten film je? Protože jestli tohle má být obrazem profesního stresu v restauraci , tak je to naprostá blbost. Do bodu varu mě dostává tak akorát to, když je záběr do kuchyně a pořád se mluví jen o tom kolik mají moc práce, ale všichni tam jen postávají :D Všichni jsou v jakési depresi. :D Ale je tam i pár reálnejch problémů , který se řeší. Jen nejsou na můj vkus úplně dobře natočené. Kamera na jeden zátah dobrý každopádně film tak na dvě hvězdy . Pusťte si raději Hele kámo kdo tu vaří :D
Finch (2021)
115 minut ničeho. Jeden z filmů ,kterej je dobrý přeskočit a investovat čas do něčeho smysluplného. Film neurazí, ale naprosto od něj nic ani nečekejte. Když si ho nepustíte o nic nepříjdete.