Recenze (51)
Surfařka (2011)
"Konec je teprve začátek." Příběhem jsem proplouvala s naprostou lehkostí, s jakou bych se ráda nesla na té nejlepší vlně... Naprostá přirozenost herců, krásné prostředí, žádný nátlak na emoce a výborný soundtrack. Nemám co vytknout. Navíc AnnaSophia Robb předvedla skvělý herecký výkon na tak mladou herečku. Muselo pro ni být velmi inspirující zahrát si takovou osobu, jakou je Bethany.
Expendables: Postradatelní (2010)
Co má za problém? Chce být prezidentem... To je prostě výborný! :-)
Legenda o sovích strážcích (2010)
Legendě o sovích strážcích se musí nechat jedna věc, která si tu čtvrtou hvězdu zaslouží, a tou je výborná animace. Příběh není nijak strhující, chvílemi si dokážete říct, co se stane a jak to dopadne, ale i přesto se na film skvěle kouká a máte pocit, že sovy jsou jako živé. Snyder si to zkusil a vlastně mu to i docela vyšlo, alespoň já si to tak myslím.
Mentalista (2008) (seriál)
První série mi bavila, ale protahování příběhu s Rudým Johnem nemá vůbec smysl a akorát to člověka odradí. Po druhé sérii nemám chuť na Mentalistu dále koukat.
Dobrý ročník (2006)
Tenhle film mi vždy zahřeje u srdce. Nejradši bych se odstěhovala do Francie a a proměnila se v nádhernou Marion Cotillard, procházela se po vinici, užívala si sluníčka a ochutnávala víno se sýry.... Naprosto skvělý film se skvělým hereckým obsazením.
Let číslo 93 (2006)
Já osobně jsem se s postavami ve filmu ztotožnila jen díky faktu, že se tato tragická událost stala. Ale nemůžu zase říct, že bych si film užila o něco víc, nebo míň, kdyby se to všechno nestalo. Asi bych na něj reagovala úplně stejně. Seděla bych s naprosto stejně vytřeštěnýma očima, které bych nedokázala od obrazovky odtrhnout.... Ale celkově mi asi nesedlo, že film je takovým dokumentem nedokumentem.
Pýcha a předsudek (2005)
I přes pomalý rozjezd nemůžu dát méně než pět. Herecký výkon, který Keira předvedla, společně s dokonalou hudbou mi naprosto vyrazili dech. Bravo Jane Austen , bravo Joe Wright!
Samá chvála (2004)
V této komedii mi chyběl humor...
Ztraceno v překladu (2003)
Časem to lepší rozhodně nebylo, ale snazší možná trochu jo. Nějak jsem si totiž s plynoucími minutami zvykla, že se nic dít nebude.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Až opadá listí z dubu mi nikdy nepřestane bavit. Další příběhy jsou lepší nebo horší, ale u mě právě tento vítězí... A ani kuře zadarmo nehrabe, pane Čupero! :-)