Recenze (541)
Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka (1972) (seriál)
Kdo neviděl, nepoznal vesmír . . . ..:-)
Píseň lásky samotářky (2004)
Čekal jsem dlouho než jsem se odhodlal se na tenhle film podívat a fakt je ten, že jsem ze začátku tak trochu ještě váhal ho vypnout, ale na radu mého velmi dobrého kamaráda s kterým konzultuji téměř denně filmy, jsem vydržel a musím říct- klobouk dolů pane Travolta! Pozvolné tempo dává filmu velkou vážnost a fakt je ten že hromadu citátů jsem ani neznal. Vřele doporučuji každému a hlavně těm(jako já), ktří s Travoltou viděli pěknej film naposledy v roce 1998.
Transformers (2007)
Nemůžu hodnotit plnými deseti, protože občas byli tak rychlé sekvence, které lidské oko pokud si to nepustí pomaleji, nemá šanci stihnout postřehnout. Jinak podívaná se vším všudy i s tím americkým hepíkem.
Mrňousci (2006) (seriál)
Takto je fakt animovaná bomba z Francie. Tohle kdyby bylo místo těch nových "dokonalých" českých večerníčků, tak se budu rád dívat na večerníčky. Kdy jsou časy rákosníčka . . . . .
Charlie Chaplin: Revue (1959)
Trochu bych doplnil, protože "lebowski" to asi ani neviděl nebo nemá "chaplin revue" kompletní, že tento komplet obsahuje ještě filmy "V neděli odpoledne", "Chaplin vesnickým hrdinou", "zahaleči" a "Vejplata". Všechny kousky jsou natočeny kolem roku 1920 a stojí za to se na ně podívat.
Tajnosti (2007)
Už zde bylo hodně napsáno a tak jen dodám, že hudba patří k filmu-dokresluje ho. Nina Simone je fakt vinikající a i Chopin je nádherný. Nepochopím jak si někdo může myslet že film může být skvělý bez muziky? Jsem hodně překvapený. Plných pět.
Roming (2007)
jsem nelítostný kritik, ale tohle . . . . mne dostalo:-). jednoduchý příběh, ale propracovaný do nejmenších detajlů. Jedna chyba pro začátek je dobrá, ale celkově je film fascinující. Najděte mi mrtvé místo. Není. Kamera hodná Lynche, ale je česká, že? Plných pět. Za kouzelný film.
Poslední polibek (2006)
Tohle není komedie, ale pořádná dávka reálného života. To je vše. Plných pět*
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Typický anglický humor číší z každého momentu tohohle filmu. Co dodat? Mrkněte se na to, je to fakt dobrý.
Koyaanisqatsi (1982)
Kruci tak tohle je nářez. Začátek takovej pomaloučkej a pak to přijde. Nádherný dokument o životě a o lidech co se sebou dělají.