Poslední recenze (9)
13 (2008) (TV film)
Hodně jsem váhal mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, ale druhá půlka mi přišla slabší, tak jsem se přiklonil k nižšímu hodnocení. Jinak ale slušný film - kéž by i zbytek produkce určené pro televizi byl podobně kvalitní...
Mazací hlava (1977)
Hodně zvláštní film, děj jsem pochopil tak (tedy většinu) jako impresionistické znázornění lidských obav, pomíjivosti života, reflexi všudypřítomných tlaků, kterým je člověk vystavován a následný únik do snů (v tomto případě spíše nočních můr)
Funny Games USA (2007)
Celkem nijaký film, neviděl jsem původní německou verzi, ale tohle mě dost zklamalo. Některé pasáže mi přišly zbytečně zdlouhavé a nudné, snaha šokovat, popř. překvapit pro mě padla s nepříliš logickým dějem, ktrerý se mi navíc zdál notně samoúčelný. Film zachraňují herecké výkony představitelů obou grázlů a neotřelé nápady.