Oblíbené seriály (6)
Sherlock (2010)
Teorie velkého třesku (2007)
Nejlepší seroš jaký kdy běžel v televizi. Ješě dloho po shlédnutém dílu se směju skvělým vtipům.
Četnické humoresky (2001)
Letecké katastrofy (2003)
Je možné po tomto serálu ještě vůbec někdy letět letadlem? :D
Dr. House (2004)
Upřímě řečeno, Dr. House se mi líbil mnohem víc v prvních sériích, protože když se tak koukám na ty nové, absolutně se v tom ztrácím - kdo s kým, proč, kdy, co mají za problém s tamtím a tady s tím apod. Dr. House se mi líbil právě proto, že díly na sebe nijak obrovsky nenavazovali a každý díl byl o něčem jiném - prakticky se tam pouze vyšetřovalo. Nyní mi to přijde zmatené