Recenze (11)
Instant Death (2017)
V Ostravě se řekne kulo skoro všemu, ale tohle bylo KULO nejvíc !!!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
ja toho kluka Tom Hardy mam rad je frajer!
Na vítězné vlně (2014)
Pěkný film, žádné kulo ! Trochu podobné trenér Carter s Danzelem ;0)
Melodie mého srdce (2007)
Plakal jsem, musím omezit vino ;0)
Víno roku (2008)
Pouze milovník vina dokáže tenhle film ocenit, za mne sto procent in vino veritas!!!
Šéfkuchař na grilu (2014)
Šestnáct let se točím v restauraci, a přesně vim kdy ma šéfkuchař pravdu. Chtel jsem dat pětku v půlce filmu, ale konec byl moc sladký, každopádně film pecka.
Dobré ráno, Vietname (1987)
R.I.P. He was awesome !!!
Du cheng feng yun (2014)
Proč ne !!! Díky Langi za titulky, tenhle jazyk bych nepřelouskal.
Krotitelé duchů (1984)
Přesně tenhle film mně vrací do doby, kdy jsem měl malou plastovou kartičku a chodil do videopujčovny Arnold v Ostravě a bral si po třech VHS bo třetí byla zdarma ;0)
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
Musím dat 5, protože pracuju v restauraci Phelias Fogg ;0)