Recenze (49)
Star Trek (2009)
bez delšího komentáře => "Strhující, fantastické, úžasné". Dávám 7 hvězd :) (fanda ST)
Austrálie (2008)
Luhrmann každým coulem po vizuální stránce. Jako bych koukal na moulin rouge v australském prostředí. už jen přílet Nicol do Darwinu a pohled z okýnka a hned mi bylo jasné, že už jsem něco takového viděl v mg. První část filmu na výbornou, druhá část dobrá, ale roztahaná. Ale výsledný efekt je na 5*
Divoška (2008)
nějak mě to dostalo :) je to hezké, nablblé, chytlavé. Můžu jenom doporučit, báječný lehký film po těžkém obědě :)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
spíše 3,5 .......
Kouzelná romance (2007)
tadyty cajdáky já prostě můžu, roztomilý, romantický
Norbit (2007)
Nevim, co tu ostatní tak plkají, já jsem se slušně bavil. Jasně že to není bomba, ale tenhle humor já můžu. Eddie Murphy je podle mě dobrej řízek i po tolika letech. Očividně tenhle pán neztrácí na qalitě jako komik.
Prázdniny pana Beana (2007)
dost jsem se bál kritiky, že to bude blbost, ale výsledek byl vcelku ucházející. Přetrpět prvních 20-30 minut a pak začal film nabírat trochu obrátky. pak už se to docela rozjelo
Prci, prci, prcičky: Spolek Beta (2007)
takové nemastné, neslané s krásnýma babama, často nahýma. Dělal jsem u toho počítač, takže mi ten film ani moc nevadil, ale už je zase hned smazanej
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Excelentní kousek ...... nebojím se říct, že nejlepší smrtonosná past, jaká byla natočena. akce nabitá od začátku do konce. Jako programátor sice nekteré věci beru s nadhledem, ale i tak, velice slušné.
Sunshine (2007)
po shlédnutí jsem věděl, že se lidi budou rozhodovat pro 3-5 hvězdiček. Jak komu se bude líbit dlouhé popisování všeho, co na lodi je, chvílemi nádechy poznání božské velikosti. Osobně mi tyhle věci nevadí, ikdyž to místy šlo do filmového klišé. Každopádně, dobré navnazení na film bude, že nebyl horší než 4 hvězdy pro naprostou většinu.