Recenze (402)
Biskupova žena (1947)
Vianočná klasika(aspoň teda v USA), ktorá mi trochu pripomínala Caprov Život je krásny. Cary aj David vo svojich úlohách dokonalí a Loretta Young bola neskutočne krásna. Ad Nathalie - nevierohodný koniec? To si nemyslím, skôr naopak. :)
Black Books (2000) (seriál)
Keď budem veľká chcem mať vlastné kníhkupectvo, v ktorom budeme s kamošmi chlastať víno a posielať otravných zákazníkov späť odkiaľ prišli.
Blandings (2013) (seriál)
Wodehouse je na TV obrazovkách vzácny, a preto každá adaptácia poteší, aj tá menej vydarená. Tejto chýbajú hlavne prepracovanejšie kostými a hlavne dlhšia stopáž, každá sľubná zápletka je narýchlo useknutá/vyriešená do necelej polhodinky. Celkom by ma zaujímalo ako je na tom Blanding´s Castle z rokov šesdesiatych.
Bláznivá vánoční dovolená bratrance Edieho (2003) (TV film)
Eddieho mám z "prázdninových" filmov rada, ale jeho sólo film dopadol katastrofálne. Natočiť niečo také je od tvorcov neúcta k divákovi. Naozaj si o nás myslia, že sme takí sprostí?!
Bláznivý příběh Robina Hooda (1993)
Celkom vydarena parodia.Najlepsi bol samozrejme Cary Elwes,ktoreho by som si mozno vedela predstavit aj vo "vaznejsej" verzii Robina Hooda.Ten kostym mu velmi sekol.:)Okrem neho ma este rozosmial Mel Brooks so svojou gilotinkou a serif.Najvtipnejsie mi asi prisla scenka zo "svatby" Marion a serifa.:)))
Blondie: Live at the Apollo Theatre (1979) (koncert)
Debbie ako vždy božská, 40 minút je primálo.
Brendan a tajemství Kellsu (2009)
Ak je vo vás ešte aspoň kúsok dieťaťa, ktoré sa nechá rado vtiahnuť do sveta nezvyčajnej fantázie, bude sa vám Tajomstvo Kellsu páčiť. Navyše, tak krásne využitú hudbu som už dávno nikde nevidela. Poprosím do budúcna viac takýchto neobvyklých filmov.
Burke and Hare (2010)
Z mojej strany sklamanie, ten námet bol totiž tak sľubný! Od čiernej komédie so Simonom som veru čakala viac...vtipu? Počas tých 90-tich minút ním dosť šetria a potom mi prídu najvtipnejšie úvodný a záverečný preslov Billa Bayileho. PS. John Cleese tam alebo nie je alebo mal tak nenápadné cameo, že som si ho nevšimla.
Byl jednou jeden (1967)
Nuž neviem, či by som bojovala o princa, ak by sa správal ako tento.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Jeden zo serialov mojho detstva.Poucny,vtipny...a najlepsie boli biele krvinky ako vzdy zlikvidovali bakterie.