Recenze (22)
Láska nebeská (2003)
Přeslazené, ulepené, cukrkandlové. Nechutnalo mi to a to mám sladké docela rád.
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Vychrchlat flusanec až z paty, aby jídlo mělo správný říz, tak tomu se nedokážu smát, stravuju se totiž po restauracích. Takže tfuuj a doufám, že v mých hospodách ochucují jídlo jinak než v tomhle hnusu. Tfuuuj !
Nesnesitelná lehkost bytí (1988)
Nesnesitelně zmršené zpracování skvělé předlohy.
Panenství na obtíž (2004)
Tenhle film má, pro věkovou katagorii, víc než slušnou úrověň. Jenže úrověň hodnotitelů, zřejmě postrádá zvratky a jiné americkoněmecké vychytávky. Vaše škoda. Ostatní se nenechte odradit.
Nikdy to nevzdávej! (2004)
Stačil by klip v podobně poslední písničky a bylo by to za 3.
Zběsilý útěk (2006)
Kurva to byl ale mazec. Od úvodní střílečky až po střelbu na ledě. Konec ubral půl *. Přesto sakra za 5!
Hadi v letadle (2006)
- SPOILER - Jak se zbavit hadů ? Větrat ! Na tohle znovu zajdu do kina, chci se smát v plném sále a je čemu. Pecka roku !!!!!!!!!
Ecce homo Homolka (1969)
Komentář Tosima to přesně vystihuje !!! Tenhle humor nemusím.
Rebelka (2006)
Holkám to v trikotech sluší :-). Ale film je docela blbej. Slušné 3*, hlavně za ty trikoty.
Madonna: Bilance s tajemstvím (2005)
Tak tuhle "Babu" obdivuji. Stojí si za svým názorem a umí ! Už se těším na koncert.