Recenze (286)
Muži v černém 3 (2012)
Sakra, je strašně divný vidět třetí díl jako první! Jako bavila jsem se skvěle, ale měla bych si asi pustit ty dva předchozí díly... Třeba bych pochopila spoustu skutečností, které mi tu nedávaly smysl. :D
Rebelové (2001)
Je to stylový, dobový, barevný, veselý a příjemně retro! Kostýmy, rekvizity, kulisy, účesy, líčení, hudba - všechno hravě ladí s dobou. Za tu absenci happy endu mám tendenci pár hvězd ještě ubrat! Ale tohle rozezlení zkusím nějak překousnout. Pokaždé ten film můžu před koncem vypnout, žejo. :-/
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Krásné, něžné a romantické zpracování a nezapomenutelné melodie. Moje teta je dodnes často hraje na klavír. :) Takto citlivé zpracování by si zasloužilo mnohem více pohádek.
Maxi Clever (2006) (pořad)
Víc takovýchto pořadů! Miluju vědu, miluju chemii a pokusy, úplně mi září oči štěstím. Nevadí, že je to místy moderátorsky "trapné", na to opravdu nehledím. Mít tak víc mikrovlnek, už v nich ohřívám DVD a drátěnky. :)
Tři mušketýři (2011)
Pro mě nejlepší zpracování tří mušketýrů. :) Postavy a herci jsou natolik výrazní, že jsem se POPRVÉ neztrácela v tom kdo je kdo. Má to vtip, rychle to ubíhá, nenudí. Úplně do kolen mě dostal nejvíc sexy hlas na světě - Matthew MacFayden!!! Freddie Fox a Juno Temple byli fakt sladcí a celou dobu jsem jim strašně fandila. D'Artagnan byl docela přidrzlej malej spratek, ale docela to tam oživoval. No super! :)
Evoluce (2001)
Správná porce sci-fi zábavy. Pojďme na ty mimozemský hajzly nalít šampon proti lupům. :P
Princezna Slonbidlo (1990) (TV film)
Maciuchová v záporné roli je proradná, ale přitom stále roztomilá. Milá a originální pohádka... a nejlepší je ten kostým kostlivce! :)
Mrňousci (2006) (seriál)
Krásné a roztomilé minipříběhy z mikrosvěta hmyzu. A nejlepší jsou díly s pavoučkama, ti jsou ňuňu. :*)
S Nigellou v kuchyni (2000) (pořad)
Líbí se mi, že vaří takovým "velmi normálním" způsobem - vysype kus mouky na sporák, netrefí se do misky, zapatlá si tričko a tak. Prostě vaří tak, jako my, smrtelníci. Není tam každý záběr natáčený desetkrát, aby se tam takové věci neobjevily. Tohle je prostě hodně sympatický a Nigellu vaření tolik baví, že je to skoro nakažlivé. :)
Oggy a škodíci (2013)
Ale tak jako jo, když přimhouřím oči, tak to bylo fajn. :) Hlavně první polovina. Ne, že bych dostávala záchvaty smíchu, ale pousmála jsem se docela často. Přidání ženského elementu bylo zajímavým zpestřením. Chvíli mi to i připomnělo atlas mraků - jak se děje odehrávaly v určitých časových liniích. Detaily prostředí byly docela propracované - například oheň byl opravdu ohňovej. ;)