Recenze (588)
Riverdale - Kapitola 34: Soudná noc (2018) (epizoda)
V tomhle díle nebylo jediné hluché místo, 100%!!!!!
Riverdale - Kapitola 32: Vězni (2018) (epizoda)
Nej díl!
Prvních 100 - Eden (2018) (epizoda)
Ehm... Co Clarke jako jedla a pila, než našla Eden? Jako nějaké zásoby asi měla, ale že by ji to stačilo na tak dlouho?? No, asi se živila pranou... A ten Eden, to jako proč nebyl zničený radioaktivní vlnou? To si jako vlna řekla, že tady se mi to nelíbí, tak to vynechám a zpustoším něco jiného?
Timeless - The Kennedy Curse (2018) (epizoda)
Po první sérii jsem byl celkem skeptický, že druhá nebude dosahovat stejných kvalit. Ale je ještě lepší :)
Insidious: Poslední klíč (2018)
Ze všech dílů 100% nejlepší příběh, opravdu to bylo občas dojemné. Ale co se týče lekaček a strašidel, tak to už bylo slabší, než třeba v 1 a 2.
Timeless - The War to End All Wars (2018) (epizoda)
Believer na začátku, prostě super! :D
Signál (2016) (seriál)
Skvělý soundtrack.
Letopisy rodu Shannara - Série 2 (2017) (série)
Nesrovnatelně horší, než první série. Úplně to ztatilo své kouzlo. Ale i tak mě to bavilo
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
BOŽÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ! Příběh je k zamyšlení. Kdyby spolu obě strany spolupracovaly, tak by to mohlo mít happy end. Kdyby je ve dvojce Teresa nezradila a zjistila by to o Thomasově krvi, tak by našla lék. Kdyby Thomas v tomto díle spolupracoval s Teresou, nebo kdyby ji aspoň naslouchal, tak by to také dopadlo lépe. Je to depresivní.
Zhan lang 2 (2017)
Jednička mě nebavila, dokonce už ani nevím, o čem byla. Ale tenhle díl je opravdu lepší. Líbilo se mi, že se odehrával v Africe a zachytil její nepokoje. Akce byla krásně provedená, až na některé efekty, hlavně s ohněm, ale nic, co by se nedalo přežít. Film utekl rychle a to je hlavní.