Poslední recenze (333)
Škola dobra a zla (2022)
Nevím, čím přesně to je, ale tenhleten snímek jsem si zamilovala. Prostředí, postavy i příběh. Liší se to od knihy, ale tentokrát to chápu, protože si myslím, že přesná adaptace by byla pro dětské diváky zbytečně složitá. Nicméně tenhle snímek je moje guilty pleasure. A za mě prostě palec nahoru.
Monstrum - Příběh Jeffreyho Dahmera (2022) (série)
Temně natočený příběh byl velice dobře zpracovaný. Osobně se mi to celé líbilo, včetně výběru hlavního představitele. Ačkoliv se to možná občas trochu táhlo. Těším se na druhou řadu.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Celkem nechápu, jak se mi povedlo tomuhle filmu dát čtyři hvězdičky, protože už si za Boha nepamatuji, o čem to bylo. Jako asi má cenu se na to podívat pokud milujete šílené akčňáky made in America. Ale moje nejoblíbenější díly jsou 1 až 3 a 5. Tohle něčemu z toho nesahá ani po kotníky.