Recenze (5 574)
Moře nikdy neuvidím (1986) (TV film)
Takova momentka ze zivota v socialismu. :)
Třetí noc pro čaroděje (1994) (TV film)
Smrtelna nuda v ultratrapnem podani. Tohle mi nesedlo.
...nebo být zabit (1985)
Mne prijde, ze z bezneho tematu (utek z koncentraku) chtel nekdo udelat umelecky film. Me to nudilo.
Bílá tma (1948)
Hory, vitr, snih, partyzani, spaginy, esesaci, psi, vesnicani. Proste vsechno, co chcete v tomto typu filmu videt. Za zeny pak Sykorova, Tanska a Prechovska. Samozrejme je cely film protkany idealisaci, ale to tak proste je. Hlavni borec je sef partyzanu, coz je samozrejme sovetsky clovek. Za me dobry.
Přezůvky Štěstěny (1983) (TV film)
Maciuchova a Bohdanova jako vily. Jinak teda nevim, prislo mi to nejake nesrozumitelne. A hoooodne divadelni pojeti, teda...
Velká samota (1959)
Film z budovani JZD, tentokrat v takovem temnejsim a bezvychodnejsim vizualu. Blato, dest, tma. Ale nakonec se vse v dobre zvrati, jak jinak. Martine... :)))
Vítězná křídla (1950)
Budovatelsky Adamira a Vlasta Fialova jako kocka mezi letci. Za me dobry. :)
Chodník přes Dunaj (1989)
To byla jeste Jana Brezinova nadherna... Jinak pro me prumerna podivana.
Žaby a iné ryby (1986)
Takovych filmu bylo...ale me to docela bavi z nostalgie. V ty dobe mi bylo taky kolem 15 let...
Electric Boogaloo: The Wild, Untold Story of Cannon Films (2014)
Poucne.