Recenze (5 584)
Touha Sherlocka Holmese (1971)
Ja u toho zival od zacatku do konce. Divny sled scenek s Holmesem Lukavskym a jeho houslemi, a s Watsonem Voskou. Spickove obsazena podivna freska, ktera neni ani cistokrevnou komedii a uz vubec ne kriminalkou. Pokud chcete toho spravneho Holmese a Watsona, sahnete radeji jinam. Obsazeno vytecne. Nejlepsi byl Herz. 2+
S. O. S. ledovec (1933)
Prestoze nelze pri sledovani nevzpomenout Cimrmanovo Dobyti severniho polu, tak je to film opravdu krasnej... Obdivovatelum strarych filmu (nebo zanru bergfilm, kam bych to klidne zaradil) lze vrele doporucit!
Schodiště (1993) (TV film)
Hodne vtipny, na to jak je to kratky.
Pohádka máje (1940)
Jednoduchy pribeh, klasicka cervena knihovna. Ale je to tak strasne utahane a preromantizovane, ze jedine co dokazu rict je to, ze tam hrali hlavni role Benes a Gollova, a ze to bylo o poeticke lasce a o naprave zhyraleho studenta. Natocene je to krasne, ale je jaksi "zbytecne" na to koukat... P.S.: nejvic se mi libila Vlasta jako pani domaci...takovou by chtel mit kazdy. ;) 2+
Graf Porno und die liebesdurstigen Töchter (1969)
Jednu hvezdu davam sam sobe za to, ze jsem to vydrzel sledovat. Zajimala me ta Jana no, co Vam budu povidat... :)
Dokonalý muž, dokonalá žena (1986) (TV film)
Dobra komorni zabava, Abrham a Safrankova predstavuji dvojici v prubehu manzelstvi, od pubertaku az po seniory. Namaskovani na urovni okresniho divadla, ...a ono to vlastne vubec cele pusobi trosku naivni urovni. Takove divadelni dilo, ale to ja nemam moc rad. Subjektivni hodnoceni - prumer.
Muži kolem Markéty (1974)
Takhle se driv sportovalo... Za nostalgii ctvrta hvezda.
Únos Moravanky (1982)
Po prvni minute filmu Paulova kozy ven? Hustej rozjezd... Crazy hudebni komedie, jen pro fajnsmekry.
Pohádková planeta (1986)
Zajimava (a pro me zcela neznama) kreslena sci-fi. Temna a pohadkova.
Árie prérie (1949)
Legendarni hranou verzi to neprekona, ale urcitou roztomilost to vykazuje. :)