Recenze (5 626)
Odpusť (1986)
Psychologicke drama o zene v manzelske krizi. Chlap si najde mladou studentku, zenska nevi co se sebou atd. Zaver mirne otevreny... Pekne natocene, vcetne zjimavych a pohlednych herecek. V mensi roli Алиса Фрейндлих, v hlavni roli krasna Наталья Андрейченко. Osmdesatkovy vizual, dobra stopaz. 3+
Stroitsja most (1965)
Film je natocenej hezky, ale o nicem neni. Coz je problem. Spis ho chapu tak, ze umelci podporili (nebo dostali za ukol podporit) timto filmem stavbu velkeho mostu pres Volhu. Rozestaveny most tak vidime v kazdem druhem zaberu, a ze vsech moznych uhlu.. :) Do toho je tak nejak naroubovane toto socialni drama...Олег Ефремов, jako korespondent z Moskvy, prijizdi na stavbu a stava se ucastnikem ruznych mistnich schuzi a jinych udalosti. Nejvetsi akci je pozar ubytovny (lodi). V mini rolicce se mihne i Людмила Гурченко. Film je vubec velmi dobre obsazeny... 2+.
Únos (1952)
Opravdova bizarnost. Naslapano hvezdami, trochu jak z jineho sveta. :) 3+
Kdopak by se vlka bál (2008)
Nebyla to uplna katastrofa, treti hvezdu za peknou Cvancarovou.
Žralok v hlavě (2005)
Kaiser je dobrej herec, na tohle ho byla skoda.
Biliárový král (1961)
Proc takova stopaz? Navic charaktery v techle konverzackach z prelomu padesatek a sedesatek mi vetsinou prijdou strasne strojene a deklamacni, a postavy prilis sebestredne a arogantni...nevim. Film, ktery nevadi videt, ale mne jedna projekce stacila bohate. Newman mel urcite lepsi filmy a Piper mi prisla celou dobu nejaka proti srsti..mozna, ze kdyby to melo 70 minut, mohl to byt pekny psychologicky (neo)noir.
Liga nepotřebných (2013) (amatérský film)
Je to ujetarna, to je jasny. Ale ja se bavil. A to se pocita... :)
Okénko (1933)
Uporna a nekonecna komedie. Hass bezva, ale jinak to bylo jak nepodareny a extremne natahovany okresni divadlo...jednou stacilo. 2+
Želvy mohou létat (2004)
Nadhera a strasny smutek zaroven. Krasne udelany film, pribeh je autorem jaksi "predlozeny", zadne tlaky na divaka, zadne hystericke vystupy. A stejne...ten zaver je smrtici. Ach jo.
Hon na kočku (1979)
Prijde mi, ze to chtelo trosku napodobovat "neherecky" styl sedesatkovych filmu, coz se nepodarilo. Spis to lze vnimat jako usmevnou socialni studii dospivajici holky, a jejiho okoli. To vse zaobaleno do pestrobarevneho socialistickeho vizualu. P.S.: Havlik jako starnouci knihkupec (se slabosti pro mlady holky) vybornej!