Recenze (6)
Hrob světlušek (1988)
September 21, 1945. That was the night i died. Někdy by hvězdiček mělo být šest....
Sedm životů (2008)
Jeden z mých nejoblíbenějších...
Mao's Last Dancer (2009)
Prvni polovina *****, druha za ***. Krasný tanecni film, který vlastně vůbec neni o tanci...:)
Než jsem tě poznala (2016)
Just loooove Emilia Clarke!! Srdecni zalezitost. Knizka se mi libila o chlup vic...pusobila, jak uz to u knizek byva, tak nejak vic skutecne. Ale zase tam chybel usmev Emilie:D (bez toho by to bylo max za 4*) Je umeni natocit pribeh tak depresivní a beznadejny, a přesto docilit toho, ze se u nej nemuzete prestat usmivat..a u tohoto filmu se to rozhodne povedlo Vytknout se da predvidatelnost a trocha toho klišé;))
Život je krásný (1997)
Jeden z mala filmu ktere PROSTE MUSITE VIDET. A musite jej videt v puvodnim zneni!!!! Vypráví o velké otcovské lásce.... příběh otce, který zachrání život sveho syna internovaneho s ním v koncentračním táboře. Vymysli příběh kterym transformje nemilosrdný systém koncentračních táborů do soutěže ve ktere je potreba překonat výzvy, získávat body, eliminovat konkurenci a na toho kdo závod vyhraje čeká jako vyhra tank. Ale film sám o sobě není ani pohádka ani hra. Je to příběh o tragédii, která obklopuje pohádku, jako protipól k absurdite samotné tragédie. FiLM ktery vas primeje smat se a plakat najednou. Film o tom, že život prostě JE krásný, i když zrovna není. BUONGIORNO PRINCIPESSA :)
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
První láska se nezapomina. Film tak kompletní, příjemný a jednoduchý,že se k němu člověk prostě rád vrací:) Na zacatku zjistite, ze mate na tvari prihlouply usmev, ktereho ne a ne se zbavit. Me to vydrzelo az do konce.