Recenze (1 314)
Superintelligence (2020)
Dobře, tohle bylo režijně natočené pro malé děti ve školce. Příběh až moc QT a nelogický. Postavy se chovají nepřirozeně a super šíleně inteligentní UI, která se rozhoduje jestli zničí svět tím, že pozoruje jednu ženskou a dává ji prachy na účet a baví se s ní a.... No tohle je prostě taková rodinná komedie, která by mě bavila tak před 12ti lety, teď jsem se spíš pousmál nad tím, jak je to jednoduše scénáristicky i režijně natočené. Navíc hlavní postava.... No zkrátka na tom filmu není nic, o co by se dalo nějak opřít :D 35%
Superpoldové 2 (2018)
Ulítlá a naprosto zbytečná komedie, která nezaujala ničím extra, ale na večer krásně pobavila, takže střed. 50%
Suspiria (2018)
Proboha co toto bylo za šílený film? Zamotaný, krvavý, nesmysluplný, možná až moc mýtický o kdejakých démonech a čarodějnicích. Neviděl jsem originál z roku 1977, ale myslím, že po tomto remaku bych ho ani vidět nechtěl. Jediné co se mu na filmu líbilo byly tance a tanečnice, jinak mám jen depresi, z které se potřebuji vyspal. 35%
Svatební váza (1974)
Nikdy víc. Příšerná hudba i scénář. 5%
S.W.A.T.: Under Siege (2017)
Námět na film to byl dobrý, dokonce v hlavní roli Jai White,který jako vždy předváděl skvělou podívanou. Jen mě hrozně mrzí, že hlavní souboje, z kterých se dalo vymáčknout maximum a ten správný prožitek, tak byly utnuté v polovině většinou hrozně nudným finishem. Viz. spadnutí ze střechy, napíchnutí na tyč po obyčejném kicku... Jen trošku víc kreativity a mohla z toho být skvělé podívaná a kam se ztratil zbytek nepřátelské armády, to jsem taky nechápal, to se jako vypařili? 50%
Sweet Girl (2021)
Tohle bylo dost dobrý béčko. Momoa, který tomu dal šťávu a pak malá holka, co se uměla skvěle rvát a šla si tvrdě za pomstou a spravedlností. Já vím, proč mám akční filmy nejraději, nikdy nezklamou. 60%
Synchronic (2019)
Droga, která vím dovolí cestovat zpět v čas, to není vůbec špatný nápad, jak natočit dobrý film a ačkoliv se vlastně celý film točí jen kolem tohoto, tak dokáže udržet v napětí a neodbočovat od děje. Skvělí herci, skvělá režie i kamera. Mohla být ještě trošku větší zápletka, ale buďme rádi za to, že nám Benson podal v celku kvalitní film bez zbytečně nudných chujovin. 65%
Syn temnoty (2019)
A tohle bylo co? Temný superman? Z dítěte které vychovali milující pěstouni se stalo z ničeho nic vraždící monstrum, které nemá slitování. Celý film jen spousta krve a přemýšlet nad tím, že by někdo z jeho spárů mohl utéct a přežít, tak to bylo leda sci-fi. Prostě ho tím kusem kouzelného železa z vesmírné lodi z které připlul měla jeho máma zabít a byl by svatý klid. Takhle je z toho jen další trapný horor ve stylu "kill them all" a vlastně to ani není napínavé, když víme, že každý umře. Chvílemi to bylo trochu strašidelné, ale jak jsem napsal o pár řádků výše, příliš nemilosrdné, i horory musí mít štábní kulturu, kor pokud jde o malého kluka. 45%
Šílená dovolená (2019)
Typický film pro mladé "teenky" ve kterém se sice starší ženy, ale s duchem teen snaží udělat pořádný rozruch, užít si zábavu a posrat si pro trochu lásky a sexu život :D 50%
Šílená Heidi (2022)
To byla taková solidní nízkorozpočtová vcelku nevídaná perverzní řezničina. Ani nevím, jak bych tenhle žánr pojmenoval, ale bylo to tak divný a debilní, až to bylo dobrý. Ale sýr a švýcarsko teď pár týdnů nechci ani vidět :D 55%