Poslední recenze (8)
Vetřelec (1979)
Mistrovské dílo. Nic víc nic méně
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Recept na dobrý akční film je v jistotě. Opakování toho co bylo může někomu připadat nudné ale tohle není film o filozofickém vývoji člověka. Kapitolka ze života žoldáků. Je to jako James Bond, všichni ví jaké to bude ale stejně se na to podíváme. Až na některé taktické chyby (kdyby padouši stříleli z granátometu tak špatně, nedivil bych se že je boss zabije) se jedná o povedený snímek. Mozek prosím nechte venku, jedná se skutečně jen o zábavný film. Po dvou předchozích filmech je těžké najít něco lepšího ale film stále dosahuje úrovně přechozích epizod. Jestliže hledáte příjemně stávené dvě hodiny, Expendable 3 je vyplní. Nic víc, nic méně. Mel je skutečný škodolibý padouch. Sly žoldák jak má být. Není to ploché a nenudíte se. V mnoha ohledech staříci stále nakopávají gluteus maximus dnešním hrdinům. Ve srovnání k ostatním dílům je to spíš blíže jedničce ale rozhodně nezaostává.
Cesta zítřka (2014)
Věřím že každý má právo na život. U tohoto snímku udělám vyjímku. SEŽENEME LANA A UKÁŽEME REŽISEROVI JAK VYPADÁ SOUDCE LYNCH !!!! Samozřejmě že existují béčkové filmy. Existují i céčkové ale tohle je tak X. Špatní herci, nevěrohodné dialogy, špatný scénář. Začínající režiseři to mají těžké. V tomto případě jsem doufal že záporáci vyhrají, najdou pana Kondelika i Cooneye a udělají jim něco mimozemského.