Recenze (154)
Wednesday - Přítel, nebo vrah (2022) (epizoda)
začína to byť čím dalej zaujímavejšie. a tá Metallica song na konci ..pohladenie pre uši
Toscaanse bruiloft (2014)
vzdržala som 20minut, viac som nemohla..otrasná nuda
Monstrum (2022) (seriál)
zahrané to je fakt skvelo, avšak hviezdičky dole za naťahovanie a pomalý spdá príbehu. niekedy tto bolo miestami dosť chaotické, pretože nešiel chronologicky, ale rôzne roky sa prelínali
Pomsta na druhou (2022)
mňa to bavilo. konečne niečo viac podarené z produkcie Netflixu
Že by Amor? (2022)
dosť slabá romantika, za týždeň si na ten film ani nespomeniete
Madame Claude (2021)
neskutočná nuda..asi toľko k tomu
Láska rohatá (2009) (TV film)
velká katastrofa.hudba ako z filmov pre dospelých, efekty ako z indickych filmov, zvláštne postavy. toto niekde vysielať, mali by dostať pokutu
Nejnenáviděnější chlap na internetu (2022) (seriál)
zaujímavé spracovanie, ukazujúce že za anonymnou klávesnicou je každý hrdina a čo všetko dokáže jeden sociopat bez štipky sebareflexie. na tom všetkom ma zaráža to, aký krátky trest bol Moorovi udelený
Pýcha a přemlouvání (2022)
tak toto bolo strašné utrpenie
Rudá jako rubín (2013)
tak toto bola jedna veľká katasrtofa...otrasne dialogy, nulová chemia medzi hlavnými hrdinami a celé to bolo také nemastné, neslané..jedna hviezda za potenciál u príbehu