Recenze (154)
Croodsovi (2013)
Veľmi pekná rozprávka dobre vizuálne spracovaná. Nechýbalo veľa vtipných scén, dobre spracovaná hudba a môj celkový dojem je za 4 hviezdičky.
Let's Dance All In (2014)
Ja už len za ten záverečná tanec dám 3 hviezdy.. ináč príbeh a všetko také isté ako všetky lets dance filmy
Fakjů pane učiteli (2013)
Tento film na prekvapil. Z nemeckej produkcie som čakala nudné a trápne scény, no je pravda, že počas takmer 2hodín tohto filmu som sa vôbec nenudila. Šikovný scenár, veľmi dobré herecké výkony a príjemne strávený štvrtkový podvečer.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Tak zas a znova ten istý dej...Spiderman bojuje proti zločinu a niekto sa premení na príšeru, čo ohrozuje celé mesto..Vizuálne efekty zvládnuté na jednotku, no dej ma ničím novým nezaujal..Takže hodnotím 65%
The Sweeter Side of Life (2013) (TV film)
Naivný film, kde vystupuje zo začiatku rozmaznaná panička..a film s veľmi prevídateľným koncom. Naviac som to pozerala s otrasným slovenským dabingom, takže môj celkový dojem z filmu nebol moc pozitívny. Nepáčil sa mi aj výber hercov a nesympatickej herečky v hlavnej úlohe Desiree. Takže moje konečné hodnotenie je len 40%.
Kráska a zvíře (2014)
Pekné spracovanie klasickej rozprávky o Belle a zvierati. Len toho princa-zviera mohli vybrať krajšieho.
22 Jump Street (2014)
Tak isto ako jednotka aj tento film bol paráda...humor, ktorý nebol vytváraný nasilu a zaujímavo vymyslené záverečné titulky robia tento film filmom, ktorý určite niekomu odporučim ak sa ma spýta na nejaké dobrú komédiu.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Naozaj pekná verzia Ruženky.
Čtyřicítka na krku (2012)
Dosť nuda..
Zataženo, občas trakaře (2009)
Pekná rozprávka s originálnym nápadom.