Recenze (36)
Velký útěk (1963)
Výborný film. Jediné, co mi na něm vadí, je naivní zpracování zajateckého tábora, který spíše vypadá jako letní dětský tábor.
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (pořad)
Derrenovi nevěřim ani ten nos mezi očima...
Tak nevyhrožuj (2001)
Tak tohle je jeden z největších úletů co sem kdy viděl :D
Predátor 2 (1990)
Zdaleka ne tak dobrý jako jednička, prostředí velkoměsta plného lidí už zdaleka netvořila tak tísnivou atmosféru jako džungle. Přesto bych vyzdvihnul Glovera, který se Arniemu skoro vyrovná a překvapivý konec.
Nejdelší den (1962)
Jeden z nejlepších válečných filmů co jsem měl tu čest vidět.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Nádhernej seriál mého dětsví. Každou sobotu v 6 ráno sem běžel před televizi, abych tenhle skvost mohl vidět. Tomuhle já říkám seriál pro děti.