Recenze (8)
Dvě slova jako klíč (2023)
Podivný film o dvou totálních sobcích, plný zápletkových klišé, kýčovitých rozuzlení a prkenných hereckých výkonů... s vynikající kamerou a velkorysou výpravou.
Ztraceni v Mnichově (2015)
Další zbytečná elitářská hříčka. Příliš nechapu proč takový film někdo natočí. Ani vtipné to moc není, ale tepe to ty čecháčky, takže si to diváka v cílové skupině najde. Hlavně se tam muší mluvit hodně cizími jazyky, aby na to odradilo plebs...
Kobry a užovky (2015)
páta hvezdička za obyčejný povedený česky film, který si na nic nehraje.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Zdaleka to nebylo tak špatné, jak bych podle hodnocení očekával. Nečekal jsem zázraky a taky to žádný zázrak nebyl, ale docela dobře se na to koukalo.
Interstellar (2014)
zklamání roku, které musíte vidět...
Neobyčejný život Boy George (2010) (TV film)
Pokud jste ročník cca 1970, dejte si to, je pěkna připomínka, jak to letí. A je uplne jedno, jestli jste v pulce 80let byli Depesaci, poslouchali Accepty, Queeny, či Sandru , nebo jezdili na Portu. Pokud jste řešili alternativu k Michalu Davidovi a Kotvaldovi s Hložkem, a měli alespo jednu stranku z Bravíčka, zamáčknete slzu... Sice jsem viděl jen anglickou verzi, takze mi urcite hodne souvislostí a narážek uteklo, ale stoji to za to...80%
Letadla (2013)
Jediná myšlenka , která mi napadla v souvislosti s tímto dílkem .... Proč?
Star Trek: Do temnoty (2013)
Bída. Ukrutně klišoidní, sentimentální, nepřehledné, neuveřitelná motivace postav atd.... Kdybych tohle videl jako seriál v Magionu asi bych byl nadšenej, ale jako film to vůbec nefunguje. Např. se Prvnim kontaktem se to neda srovnat.. Benedict je skvělej padouch, když neco bouchne tak to vypada dobře, ale jinak je to k uzoufání. Proste Kirk-Shatterhand a Spok-netou spolu závodí, kdo se za toho druhého obětuje víc, no a bohužel nikomu z nich obět nevyjde pořádně, takže se asi bude pokračovat... sorry za spoiler:))