Recenze (38)
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
NE a NE a NE!
Redakce (2004) (seriál)
Další chabý pokus snažit se natočit český seriál. Ale oceňuji to, že se do toho vůbec pustili a dali to alespoň do neprozkoumaného seriálového prostředí - redakce.
Krajina střelců (2003)
Rozhodovala jsme se mez třemi a čtyřmi hvězdičkami, na pět to nebylo - chyběla mi k tomu taková ta jiskra. Hudba úžasná, obsazení jak by smet a atmosféra též skvělá, ale na 3:10 vlak do Yumy a jiné westerny to nemá.
Kód Navajo (2002)
Kdyby nebyly některé absolutně nedůležité scény tak zdlouhavé, přidala bych i jednu hvězdičku navíc. Tři hvězdičky dávám jen a pouze za efekty. Hudba, laděná do vážného žánru, se k filmu absolutně nehodila a vůbec nepodtrhovala atmosféru. I Nicolas Cage mi připadal, že chňapl po roli, protože neměl zrovna do čeho a vyloženě se během natáčení nudil - na jeho výrazu se to dá krásně vyčíst.
Au Pair II aneb Pohádka pokračuje (2001) (TV film)
Něco se tam dělo a dělo se to v České republice, ale to je tak asi všechno.
Čistá duše (2001)
Russell Crowe opět dokázal, že je to PAN herec a když mu hraje partnerku Jennifer Connelly, film se jen dokrášlil.
Gladiátor (2000)
Co vznikne, když Ridley Scott dá dohromady Hanse Zimmera a Russella Crowa? Úžasný velkofilm. Už od prvního shlédnutí jsem byla nadšená a nakonec se pro mě z filmu stal rituál.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Toto musí každý vidět sám a zjistit, že film nelze komentovat jak skvělý je.
Černokněžník (1997) (TV film)
Trochu strašidelné na to, že se jedná o pohádku. Bartoška jako zlý černokněžník byl naprosto úžasný.
Můj pes Buddy (1997)
Hodně velká oddechovka na kterou ale musíte koukat s dítětem.