Poslední recenze (66)
Evangelion šin gekidžóban: Ha (2009)
Hmmm..................Ne, furt nechápu............
Věc: Počátek (2011)
Nebylo to zlé, ale to, co na Věci bylo dobré, tu je jen do cca první poloviny. A ta hudba mi sem taky nesedla.
X-Men: První třída (2011)
S Fassbenderem na pivo radši nechodit, vždycky se to nějak zvrtne...