Recenze (25)
Máš někoho doma (2021)
Nebetyčně blbé. Tahle slátanina neměla nikdy vzniknout.
Černé jezero (2016) (seriál)
Prvně za celý život dávám 5 hvězd za atmosféru. Tady rozhodně zaslouženě :)
Paní sériová vražedkyně (2020)
Vydatná porce nenáročné zábavy a napětí!
Zeťák (1993)
Dle hodnocení dost nedoceněná oddychovka. Pro všechny fanoušky středoškolských teenagerovských komedií příjemné překvapení.
Temné zločiny (2016)
Úplně o ničem. Původně ta druhá hvězda byla za Jima Carreyho řídícího škodovku. Ok, je to VW, ale už jsem ji tam nechal.
Malvína (2003) (TV film)
Ta jedna hvězda je za dceru... jmenuje se Malvína.
Výstřel (1981)
De Palma se upsal ďáblu a půjčil si Hitchcocka ze záhrobí? Dobrá práce :)
Halloween (2018)
Nudné, předvídatelné, upocené... měli radši Michaela nechat spát.
Jack staví dům (2018)
Drsný? Možná jako disneyovka. Psychologie mělká, celé se to rozpadá. Na Triera velmi slabé. Ale ty tři dávám - párkrát jsem se dobře zasmál:)
Láska na polštáři (1962)
Padesát odstínů šedi mínus padesát let. Nic víc.