Recenze (237)
Pravda a spravedlnost (2019)
Poctivě natočený film klasického střihu navíc s nádhernou kamerou.
Putování Jana Amose (1983)
Ta atmosféra, ta hudba!
Nikdo (2021)
Další přehnaná kůl volovina. O pořádnej akční film člověk nezavadí.
Pętla (2020)
Možná kdyby to celý byla parodie jako na začátku.
Jen žena (2019)
"Moje rodina není jako ostatní muslimské rodiny. Moje rodina je silně nábožensky zaměřená.".. háááá háááá.. :) Výlet do světa džihádistických turků mi nijak neimponuje a ani ve mě příliš nevzbuzuje soucit. V podstatě se ani nejedná o kritiku islámu, je to jen další propaganda, která se snaží gigantický problém s muslimy a jejich středověkým dogmatismem a omezenou náturou relativizovat. Za druhé, natočit "filmový dokument" o někom kdo byl zavřažděný a dávat mu do úst nějaké věty, které by třeba nikdy neřekl mi přijde dost divný.
Dálniční hlídka (2019)
Generická Netflix pruda alá televizní film, špatně natočené, přehrávání mě děsilo.
Opus pana Hollanda (1995)
Film s nejvyšším počtem zrzavých lidí na m².
Eight Diagram Pole Fighter (1984)
To je tak ujetý až je to dobrý, akorát těch afektovaných číňanů je nějak moc. Na jeden zátah jsem to nedal.
Jako letní sníh (2021)
Hudba je mimo, jinak vcelku slušně zpracované a i nějaký ten přesah by se našel.
Palmer (2021)
Do už tak sterilně natočenýho příběhu propuštěnýho vězně je naroubanej malej otravnej teplouš díky kterýmu mě přešla chuť na to dál koukat. A já se ptám proč. Co je na tomhle tématu a postavě zajímavýho? Je to úplně stejně dementní agitka jako co tady bylo za komunistů, akorát tam byl nějakej extra motivovanej obráběč se zlepšovákama, politruk a nebo jiné boží hovado. V roce 2021 to jsou černoši, teplouši a muslimové co v intelektuálních neokomunistických kruzích letí.