Recenze (237)
Svatý boj (2001)
Pseudonáckové, židi a kryptožidovský pseudonáckové. Scénář naprostá katastrofa, postavy zcela nereálný a v druhé půlce se film totálně rozpadá, nic nedává smysl a je to zabalené do nějaké židovské psudofilozofie. Ruce pryč.
Afghánistán: 40 let války (2020) (seriál)
Slušné shrnutí co se zhruba v té zemi dělo a děje, těžko pohledat nějakého toho dobráka. Dokument ve spoustě záležitostí pouze klouže po povrchu.
The Eight Hundred (2020)
Hektická zmatená šílenost kde všechno musí vypadat strašně moc heroicky. Taky tam furt někdo řve a nejlépe mimo záběr.
Xaver Live (2018) (pořad)
Nadutý a sebestředný uspávač hadů, který mentálně nestačí na zajímavější hosty. Na druhou stranu je to takové odpočinkové a pokud tam necpe příliš ze své osoby, občas se to dá. Navíc pravidelně nasírá lepšolidi :)
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Čto eto? Vůbec to nefunguje, je to hrozně plytký a tupý. Táhne se to jako slimák. Celé to je blbě napsané a natočené. Herci samo taky hrozný, ani jedný postavě jsem nevěřil její roli. Ani s lahví vodky by to nebylo lepší.
Splašený vlak (1985)
John Voight a John P. Ryan tomu dávají správné koule a dialogy jsou prostě boží.
Pod vodou (2020)
Počáteční kolaps přežije lesbobabochlap a jalový negr. Jak jinak. Následuje nášup hrozně udivených xichtů, mix lidí co dělají jakože něco dělají a opravdu špatného scénáře.
Tenet (2020)
Další Nolanův film o ničem. Opět se zcela děsivou "hudbou".
Excalibur (1981)
Postavy místo mluvy jen řvou jednoduché věty a celý to je taková zatuchlá papundeklová pohádka.
Liberator: Operace Avalanche (2020) (seriál)
Vezmete pár amatérských ochotníků, šoupnete je před zelený plátno, naklíčujete pozadí, proženete to celý hnusným filtrem a budete se modlit, aby to skrylo nedostatky.. a bum bác, máte veledílo hodné Netflixu, tedy odpad. Jako bonus, naivní skolačky si budou myslet, že to je animace :)