Recenze (237)
The Mandalorian - Kapitola 3: Hřích (2019) (epizoda)
Začátek tohoto dílu vypadal alespoň trochu nadějně a pak to zase přešlo do neuvěřitelný trapárny, možná kdyby mi bylo vosum. A opět sračkoidní SW bitky kde stačí shodit stormtroopera do beden v pozadí a on z toho chudák umře :)
The Mandalorian - Kapitola 2: Dítě (2019) (epizoda)
Za pár postřílených star wars lakatošů dávám *, jinak opět prostoduchá záležitost kde 2/3 stopáže vyplňují prodloužené záběry ve kterých se vůbec nic neděje a nebo zcela jalové SW bitky.
Fargo - Season 2 (2015) (série)
První tři díly ještě jakžtakž fungují, zbytek je natahovaný mišmaš úplných blbostí a absolutního scénáristického dna. Oproti první sérii tvůrcům slušně hráblo.
The Mandalorian - Kapitola 1: Mandalorian (2019) (epizoda)
Nezáživné, tupé, fádní a s tunou klišé navrch.
Král (2019)
Sice to má komornější zpracování, ale Shakespearova hra z toho přímo trčí.
Lásky mezi kapkami deště (1979)
Další ze skvostů naší kinematografie. Úžasné zachycení prvorepublikového Žižkova a nástrah života mistrem Kachyňou, za doprovodu výborného hereckého obsazení. Viděl jsem to po letech a nemám slov.
Tora! Tora! Tora! (1970)
Jeden z nejlépe zpracovaných filmů z druhé světové války. Nápad nechat natočit japonce svou část je prostě geniální.
Noční host (1961)
Zvláštní film, bohužel to je spíše komunistická agitka kde nereálné postavy říkají hrozný bolševický nesmysly. Němci jsou a vždycky byli vůči nám zcela nepřátelský živel, Hrušínský to hraje skvěle. Celkově tohle ale není úplně správná forma jak to podat, kromě onoho politického zadání.
Banda (2019) (seriál)
Další komixový sranec o ničem.
Bitva o Midway (1976)
Své momenty to má a faktografie je vítaná, ale nezestárlo to příliš dobře. Klasicky zcela zbytečný románek a divné pozadí postav a taky to je trochu divně poslepované - filmové záběry, opakující se autentické záběry z války a části jiných filmů.