Recenze (188)
Trapný padesátky - Buchta pro Bohouše (2017) (epizoda)
hrůza - název opravdu odpovídá
Kapitán Exner - Osamělý mrtvý muž – 2. část (2017) (epizoda)
dvou dílu nebylo opravdu potřeba
Agent z vesmíru (2007)
podprůměrný film
Stalker (1979)
i když se odvíjí zdánlivě zdlouhavě a ve výtvarně koncipovaných obrazech, má toto filozofické dílo zvláštní atmosféru a člověka nutí přemýšlet nad jeho významy (proto není pro každého). Je tam množství asociací, metafor - co by jednotlivé výjevy vlastně mohly označovat, k čemu odkazovat..... nádherná myšlenka: "Vždyť to, čemu oni říkají vášeň, není ve skutečnosti duševní energie, ale jenom tření mezi jejich dušemi a vnějším světem. A hlavně, kéž uvěří sami v sebe, kéž jsou bezmocní jako malé děti, protože slabost je velká věc, a síla je ničím. Když se člověk narodí, je slabý a pružný, když umírá, je tvrdý a necitlivý. Když strom roste, je jemný a vláčný, a když umírá, je suchý a tvrdý. Tvrdost a síla jsou společníky smrti. Pružnost a slabost jsou projevem svěžesti bytí. Protože to, co ztvrdlo, nezvítězí."
Příliš hlučná samota (1994)
postrádala jsem alespoň nějakou stopu Hrabalovské poetiky
Příběh služebnice (2017) (seriál)
zatím jen tři...v případě obsazení hlavní role jinou herečkou např. Alexis Bledel bych dala i čtyři. Ten soví obličej scientoložky Moss nějak nemusím, seděla by jí víc role tety Lydie.
Věčnost (2016)
taková celkem zdlouhavá, nezáživná sága,.... ta jednotvárně nudná forma vyprávění a hudba tomu moc nepomohly..
Poslední čas na lásku (2008)
chtělo by to tady opravit obsah-nejedná se o spisovatele, ale skladatele..
Láska a citróny (2013)
nepotěší ani neurazí
Svět podle Putina (2017) (seriál)
"Dokumentární film je druh filmu, jehož hlavním cílem je zprostředkování a dokumentace skutečnosti" bohužel hlavním cílem tady je asi unudit a otrávit diváka... a na to by stačil bohatě i jeden díl.