Recenze (161)
Endeavour - Naděje (2019) (epizoda)
Ne knír by si Morse nepestoval-hrozna image venkovana. A nejak se mi nechce verit, že pro nej nebylo lepší využití a místo. Zvlášt po predchozich službách pro vlast.
Fascinující řeky (2019) (seriál)
Nadherné zábery - snad natočí pokračování. Zajímavé by byly taky ruské a asijske reky.
Grónsko s Nikolajem Coster-Waldauem - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
Umanak nadherny.... tam chci.
Julio Torres: Mé oblíbené tvary (2019) (pořad)
Nebylo to vtipne a nazyvat ho komikem...🙄
Kde se vzala naše oblíbená jídla (2019) (seriál)
první díl nejlepší, pak skoro všechny čistě americké-jako kdyby zrovna tam vznikly všechny jídla a největší dobroty :(
Kouzelný svět Davida Copperfielda (2019)
Ani hvezdne obsazeni to nezachranilo. Dickens by asi ziral….
Leaving Neverland (2019)
Skvělý dokument..... výpovědi zní věrohodně a pokud by někomu šlo o peníze - nečekal by tolik let a vyždímal by hezké částky již za života MJ. Jak nevěřit tomu, že taková hvězda okouzlí děti - i rodiče. Myslím, že dost vyřešil mimosoudní cestou a asi se o tom nikdo nedozví. Macaulay Culkin má hodně psychických problémů...i když to pořád popírá tak je to taky jedna z možných příčin. Já osobně jsem nikdy nevěřila, že je nevinný - nejen proto že mi jeho hudba nic neříkala, ale byl ve všech směrech divný. Peníze a sláva vždy zakrývaly a zakryjí hodně divné úchylky.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Velké zklamání😌
Skrytá království čínské divočiny (2019) (seriál)
Nádherny dokument
Star Trek: Discovery - Season 2 (2019) (série)
bohužel ke konci už skoro trápení se dívat, hlavní hrdinka i její představitelka nesympatické, a tolik sentimentálních výlevů není snad potřeba :( vizuální stránka je jediný klad - ještě teda pár dobrých nápadů tambylo...