Recenze (4)
Jak vycvičit draky (2012) (seriál)
Zrovna teď jsem se dozvěděl že tohle existuje, takže juknu a uvidím. Zatím to vypadá slibně. :) EDIT : Hodně povedený. Sice o trochu jiná animace , ale to je u všech podobných seriálů k Animákům. Teď už jenom vyčkávat na dvojku.
Stmívání (2008)
Popravdě po tomhle filmu jsem raději neviděl ani jedno z dalších pokračování tohohle "filmu" (nový měsíc, .... , atd.). Jedna hvězda za celkem povedený soundtrack.
Život Dudesonů (2006) (pořad)
co říct.... Mr. Hitler :D
Žhavé výstřely 2 (1993)
Jediné co říct... "Gumové medvídky přidat,přidat!!!"