Recenze (809)
Labyrint: Útěk (2014)
Celkem předvídatelný děj a známá schémata, malinko překvapení na závěr(které stejně divák tuší) a zadělávka na další díly.
Náhradnice (2011)
Hodně špatný dabing.Bohužel jsem film neviděla v originále,abych mohla lépe posoudit.
Hodina stínů (2000)
Možná dobrý námět, ale provedení chabé. Chyběla tomu šťáva a ani výkon Petera Wellera to nezachránil.
Malý svědek (2001)
Osobně mě nudí,když je předem jasné jak to dopadne a navíc se tento děj i táhne.
Komisař Montalbano - Srpnový žár (2008) (epizoda)
Typická italská kriminálka s krásnými exteriéry.Proto se vydržím dívat až do konce.Večer před spaním pak sním o tom , že sedím na terase komisařovy vilky na břehu moře.
Bílý Elephant (2011)
Zcela předvídatelný děj,velmi slabé dialogy.Asi dobrá snaha režie upozornit na novodobý nešvar obchodu s lidmi.Jediný uspokojivý pohled na urostlé tělo Djimona Hounsoua,ale ten to nezachrání.
Mocný vládce Oz (2013)
Mám tuto pohádku moc ráda a tak o to větší zklamání.Pěkné 3 D efekty, ale tím to končí.Děj se strašně táhne a připomínal mi filmy z padesátých let.Všichni se spojíme a zvítězíme.Úplný závěr se táhne v americkém stylu "pojďme si o tom popovídat".Nejlíp to vyjadřuje hláška vedle mě sedícího chlapečka"tak už se konečně líbejte!"
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizoda)
Dlouho jsem přemýšlela co tím chtěl básník říci. Asi zbyly v rozpočtu rakouské televize nějaké peníze.
Legenda jménem T-34 (2018)
Už mě vážně žádný ruský válečný film tohoto typu nedojme.Mám z mládí obrovské trauma z velkého množství těchto filmů oslavujících hrdinství a neomylnost bez špetky aspoň přibližné pravdy.No tak jsem to zkusila,ale fakt ne.
V žáru královské lásky (1990)
Snaha vytvořit něco co tu ještě nebylo,šokovat a provokovat.Bohužel nemusím herectví Viléma Čoka,který je pořád stejný. Možná snad s odstupem času.