Recenze (809)
Dařbuján a Pandrhola (1959) (TV film)
Určitě to není to nejlepší co se v těch letech vytvořilo,ale mě fascinují herecké výkony a hlavně krásná čeština.
Čas žít, čas umírat (1958)
Výrazně americký náhled. Asi pro diváka za velkou louží lépe stravitelné. Nejlepší přirozený herecký výkon pro mě předvedl Klaus Kinski.
Touha (1958)
Něžné, poetické,lyrické a přitom opravdové.
Lesní jahody (1957)
Myslím si,že je nutné vidět film než zemřete.S tím souhlasím.Ale zárověń je lepší vidět film v různém věkovém období svého života.Bude na vás totiž působit jinak ve třiceti a jinak v padesáti.A tím jsou některé filmy nesmrtelné.
Princ a tanečnice (1957)
Kouzlo těchto snímků je v jejich nenáročnosti a naivitě. Čas jim přináší patinu doby,kdy lidé milovali situace do kterých se dostane chudá,ale velmi krásná a svůdná žena.
Ivanhoe (1952)
Občas naivní,ale přesto úžasná podívaná známého příběhu.Nádherná Liz Taylor,stateční bojovníci a zlo,které je potrestáno.
Nebe a dudy (1941)
Už jsem ten film viděla snad 20 krát,ale pořád mě tento naivní příběh o napraveném majiteli lomu dojímá!A určitě se příležitostně podívám znovu!!!
Ducháček to zařídí (1938)
Film jsem viděla snad 100 x a stále mě baví.Pořád se směju nahlas a zároveň je mi smutno když si uvědomím jak moc panu Burianovi po válce ublížili.Asi a téměř určitě je závist ta nejhorší lidská vlastnost, která plodí zlo v nejhorší podobě. Vzdávám tímto poctu člověku , který si zaslouží obdiv a uznání a náš dík za smích,který vyvolává jeho umění i po tolika letech a bez kterého se nedá žít.
Golem (1936)
Na svou dobu velice zdařilé dílko až se mi nechtělo věřit,že je z roku 1936.Velmi přirozené herecké výkony ,nerušící doprovodná hudba,kostýmy.