Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Tento seriál má iskru, má vášeň, má napätie, ošiaľ, zármutok, život a smrť, teda po 6. sériu. 5** Tam pre mňa seriál končí. Ôsma séria je na úrovni rozprávky a nestotožňujem sa s ňou. 2*
Přátelé (1994)
Čarodějky (1998)
Gilmorova děvčata (2000)
Ajťáci (2006)
Můj přítel Monk (2002)
Koruna (2016)
Zoufalé manželky (2004)
Teorie velkého třesku (2007)
Je to možno občas trápne a možno to občas s humorom silia, ale ja som s týmto seriálom strávila dvanásť rokov a stále ma neskutočne niektoré scény pobavia. Seriál, ktorý upriami pozornosť na vtedy nekúlovú vedu a nerdov tu už nebude a ja som rada, že som toho mohla byť súčasťou. Adieu Big bang!